آرشیو خرداد ماه 1399

فروشگاه ايمن ترافيك كالا

تاثير نيمكت ها بر زيبايي شهر

ضوابط طراحي مبلمان شهري

مبلمان شهري به وسايلي گفته مي‌شود كه به منظور زيبايي و با اهداف كاربردي در سطح شهر قرار داده مي‌شود. با خريد آنلاين مبلمان شهري و استفاده به جا و مناسب از مبلمان مي‌توانيك محل معمولي و نه چندان كاربردي را، به يك محل زيبا با قابليت‌هاي خاص تبديل كرد. براي مثال با قرار دادن يك نيمكت سيماني در مسير عبور و مرور شهروندان مي توانيد اسباب آسايش آنها را فراهم كنيد. مبلمان شهري خود نيز بايد داراي طراحي مناسب باشند و با توجه به شرايط اقليمي و نيازهاي شهروندان طراحي شوند و به همين منظور است كه قوانين تحت عنوان ضوابط طراحي مبلمان شهري وجود دارد. اين ضوابط، استانداردهاي طراحي مبلمان شهري را تعيين مي‌كنند. با استفاده از ضوابط طراحي مبلمان شهري مي‌توان محلي كه تا پيش از اين از آن استفاده چنداني نمي‌شده را، به محلي كه مشوق فعاليت‌هاي عمومي و مردمي است مبدل كرد. وسايل زيادي هستند كه در دسته مبلمان شهري قرار مي‌گيرند و در ادامه به معرفي اين وسايل و ضوابط طراحي مبلمان شهري مربوط به آنها خواهيم پرداخت. رعايت استانداردهاي طراحي مبلمان شهري كمك مي‌كند تا شهر بر اساس قوانينييك پارچه و با بالاترين كيفيت تجهيز شود. به اين ترتيب شهروندان مي توانند علاوه بر لذت بردن از زيبايي‌هاي شهر، از وسايلي كه قابليت كاربردي دارند به راحتي استفاده كنند.

استانداردهاي كلي مبلمان شهري

ضوابط طراحي مبلمان شهري داراي برخي از استانداردهاي عمومي است كه در مورد تمامي وسايلي كه به اين منظور استفاده مي شوند صدق مي‌كنند. در ادامه به معرفي اين ضوابط عمومي مي‌پردازيم. اولين نكته كه در مورد استانداردهاي طراحي مبلمان شهري بايد در نظر داشت، اين مسئله است كه مبلمان شهري بايد با يكديگر و محيط اطراف در هماهنگي كامل باشند. طبق ضوابط طراحي مبلمان شهري، هر وسيله‌اي كه تحت اين عنوان در شهر قرار مي‌گيرد، بايد داراي مقاومت بسيار بالايي در برابر شرايط آب و هوايي مختلف و پوسيدگي باشد. بر اساس ضوابط طراحي مبلمان شهري، در روند توليد و طراحي بايد استانداردهايي رعايت شود كه كه محصول نهايي براي محدوده سني وسيعي، از كودكان تا سالمندان، قابل استفاده و كاربردي باشد. علاوه بر كاربردي بودن مبلمان شهري، بايد به جذابيت‌هاي بصري و جنبه‌هاي زيباييشناسي شهري نيز توجه شود.مسئله ديگري كه حائز اهميت است، هزينه‌هاي جاري و نگهداري از مبلمان شهري است، كه بايد تا حد امكان كم و به صرفه باشد. استانداردهاي طراحي مبلمان شهري، شامل رنگ‌آميزي اين وسايل نيز مي‌شود. براي رنگ‌آميزي مبلمان شهري بايد از رنگ‌هاي مقاوم در برابر ناملايمات جوي و تابش نور مستقيم خورشيد استفاده شود.

ضوابط طراحي مبلمان شهريبراي صندلي‌هاي شهري

در اين بخش در مورد استانداردهاي طراحي مبلمان شهري در زمينه صندلي‌هايي كه در اماكن مختلف استفاده مي شود توضيح داده خواهد شد. اولين نكته‌اي كه در مورد صندلي‌هاي شهري كه در اماكن عمومي استفاده مي‌شوند، بايد به آن توجه داشت تعداد صندلي‌هاست. مسلماً يك مركز خريد كه در مركز شهر قرار دارد و به صورت روزانه مراجعه كنندگان زيادي دارد، به صندلي‌هاي بيشتري نسبت به يك مركز خريد كوچك اطراف شهر نياز دارد. بر اساس ضوابط طراحي مبلمان شهري، محل قرارگيري صندلي‌ها نيز اهميت بسيار زيادي دارد. به عنوان مثال به غير از صندلي‌هاي ايستگاه اتوبوس، در نزديكي آنها نيز حتما بايد تعدادي صندلي قرار بگيرد. 

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا فروشنده انواع نيمكت هاي سيماني، بتني، فلزي و چوبي است. اين محصولات ساخت اين شركت بوده و در صورت نياز به نصاب مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تماس بگيريد.

فروش انواع نيمكت شهري

ضرورت استفاده از كلاه كار

ضرورت استفاده از كلاه كار

سر و جمجمه انسان يكي از مهم ترين قسمت هاي بدن است و با آسيب ديدن آن ممكن است صدمات جبران ناپذيري به فرد وارد گردد و چه بسا به قيمت از دست رفتن جان فرد تمام شود.خريد اصولي كلاه كار و استفاده از آن در زمان فعاليت از مهمترين وظايف يك كارگر، مهندس، جوشكار و ... است. همانطور كه مي دانيد مهمترين اصل در انجام كار حفظ ايمني در حين كار است. 

كلاه ايمني عايق برق

تماس مستقيم بدن انسان با برق بسيار خطرناك و در بسياري از مواقع مرگبار است به همين دليل كارگران و تكنسين هايي كه با برق سر و كار دارند يا در محيط هايي كار مي كنند كه تجهيزات و خطوط حامل برق در آنجا فراوان است و احتمال برق گرفتگي وجود دارد، بايد براي حفظ جان خود، نكات ايمني فراواني را رعايت كنند. يكي از تجهيزات ايمني فردي كه هر برقكار بايد از آن استفاده كند، كلاه ايمني عايق برق مي باشد. اين نوع كلاه ايمني علاوه بر اينكه از سر افراد در برابر ضربات فيزيكي احتمالي، سرما و گرما و... محافظت مي كند، به عنوان محافظي در برابر نيروي برق در هنگام برخورد تصادفي فرد با تجهيزات برق دار نيز عمل مي كند. چون از جمله خطراتي كه اين افراد را تهديد مي كند برخورد سر ايشان با خطوط انتقال نيروي برق و تجهيزات داراي برق مي باشد. در واقع طراحي اين نوع كلاه هاي ايمني به گونه اي انجام شده است كه نيروي الكتريكي را خنثي كرده از رسيدن آن به سر جلوگيري مي كند. كلاه عايق برق در رنگ زرد توليد مي شود.

كلاه ايمني صنعتي

كارگاه ها و كارخانه هاي صنعتي از جمله محيط هاي كاري هستند كه افراد بسياري در آنجا مشغول به كار هستند. از جمله حوادثي كه همواره وقوع آن در چنين مكان هايي قابل پيش بيني است امكان سقوط اجسام از بالا و برخورد آنها با سر كاركنان مي باشد بنابراين چنين افرادي بايد هميشه آمادگي حفظ جان خود در برابر چنين اتفاقاتي را داشته باشند و به همين دليل ملزم به استفاده از كلاه ايمني صنعتي هستند. كلاه ايمني صنعتي براي استفاده در محيط هاي صنعتي ساخته شده است و در اصطلاح عاميانه به دو نوع كارگري و مهندسي تقسيم بندي مي شود. اين نوع كلاه بر خلاف كلاه هاي ايمني موتور سواري يا آتشنشاني و جوشكاري و... كه سر و صورت و گردن را مي پوشانند، فقط سر را پوشش مي دهد و طوري روي سر قرار مي گيرد كه هيچ گونه تماسي با كاسه سر ندارد و در صورت سقوط جسمي از بالا بر روي آن، هيچ ضربه اي به سر وارد نخواهد شد. كلاه ايمني صنعتي در رنگ هاي مختلفي توليد مي شود كه هر رنگي از آن منحصر به افراد خاص و جايگاه شغلي خاصي است.

كلام آخر

همانطور كه مي دانيد استفاده از كلاه ايمني در بسياري از مشاغل جزء مهمترين موارد حفاظت شخصي به شمار مي آيد. خوشبختانه امروزه كلاه ايمني در تنوع بسيار بالايي در ايران توليد مي شود و هر فردي با هر توانايي شغلي مي توانند بهترين كلاه ايمني متناسب با شغل خود را خريداري نمايند. خريد كلاه ايمني مطابق با شغل و خطرات موجود در محيط كار امري بسيار ضروري است. براي اطلاع از قيمت كلاه ايمني در صورت تمايل مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تماس گرفته و از مشاوره رايگان در زمينه قيمت كلاه كار در انواع مختلف، نوع كلاه ايمني و متريال به كار رفته در ساخت آن با مشاوران و كارشناسان ما مشاوره رايگان داشته باشيد. مجموعه ايمن ترافيك كالا باجمع آوري طيف وسيعي از انواع كلاه كار و كلاه ايمني شرايطي ايجاد نموده است كه در كمترين زمان ممكن بتوانيد بهترين نوع كالاه ايمني را براي خود انتخاب نموده و خريداري نماييد. اين فروشگاه اينترنتي فروشنده انواع تجهيزات ايمني و ترافيكي مي باشد.

 

خريد كلاه ايمني

اهميت لباس كار

ضرورت استفاده از لباس كار

امروزه لباس كار يكي از ملزوماتي است كه تقريبا در كنار تجهيزات و ابزار آلات هر فرد شاغل به كار به چشم مي خورد. در واقع يكي از اصول رعايت ايمني در مشاغل فني و حتي برخي از مشاغل غير فني خريد لباس كار و پوشيدن آن در هنگام شروع كار است. علاوه بر حفظ انضباط شخصي و امكان تفكيك شغل ها بر اساس رنگ و نوع لباس كار و نيز حفاظت از لباس هاي شخصي افراد، كاركرد اصلي لباس كار حفظ ايمني و سلامت افراد است. ممكن است افراد در حين كار با مشكلات و خطراتي مواجه شوند كه در صورت داشتن لباس كار مناسب اين خطرات و تهديد ها تا حد زيادي كاهش يافته و سلامت افراد تضمين شود. بهترين مثال براي اين مورد لباس آتشنشاني است.

 لباسكار علاوه بر ايجاد پوشش و ايمني براي فرد بايد داراي آپشن ها و امكانات ديگري نيز باشد مثلا قرار دادن جيب در لباس كارهايي مانند لباس كار دوبنده و يا مهندسي  امكان به همراه داشتن ابزار مورد نياز افراد را فراهم مي كند كه خود مزيت مهمي است. لباس كار ها در انواع مختلف برحسب كاركرد و نوع نياز مشاغل گوناگون طراحي و توليد ميشوند. در ادامه به بررسي انواع لباس كار خواهيم پرداخت.

پر فروشترين انواع لباس كار

در توليد لباس كار توجه به چند نكته ضروري است.جنس پارچه ي لباس، راحتي لباس، ضخامت ومقاومت لباس، وزن و سنگيني لباس، رنگ و طراحي لباس و...مطمئنا لباس كار يك جوشكار با لباس كار يك مهندس متفاوت است و اين تفاوت به خاطر تفاوت در سنگين و يا سبك بودن شغل و نوع خطراتي است كه در هر كدام از اين مشاغل وجود دارد.براي آشنايي بيشتر با انواع لباس كار با ما همراه باشيد.

لباس كار ايران خودرويي

ساده ترين شكل لباس كار ايران خودرويي به صورت پيراهن و شلوار و يا كاپشن و شلوار مي باشد.حفاظت از بدن در برابر عوامل محيطي اصلي ترين كاركرد اين نوع لباس كار است. جنس آن از فلامنت كج راه است كه علاوه بر مقاومت بالا و خاصيت ضد آبي امكان تبادل هوا را با پوست فراهم كرده باعث كاهش تعريق مي شود. وزن آن نيز غالبا در حدود 500 گرم است كه مي توان گفت فرم بسيار مناسب و راحت براي بسياري از مشاغل است. لباس كار ايران خودرويي غالبا در رنگ زمينه ي سورمه اي توليد مي شود. شلوار به صورت يكدست سورمه اي و پشت كاپشن آبي مي باشد. اين نوع از لباس مقاوم و راحت علاوه بر صنايع خودروسازي در صنايع نفت، گاز، پتروشيمي، راه سازي و غيره نيز مي تواند مورد استفاده قرار گيرد.

كلام آخر

اصل مهم و اساسي در انتخاب لباس كار مناسب، توجه به راحتي، مقاومت و تناسب آن با نوع شغل و خطرات و تهديد هاي موجود در آن است. فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا با عرضه ي انواع لباس كار در مدل و طرح هاي مختلف به شما اين امكان را مي دهد تا لباس كار مناسب را با بهترين كيفيت و طراحي و البته با قيمت هاي مناسب تهيه و مورداستفاده قرار دهيد. كافي است تا با ورود به اين سايت از ميان طيف متنوعي از لباس ها، لباس مورد نظر خود را انتخاب و در اسرع وقت آن را در درب منزل خود دريافت نماييد.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا