وسايل بدنسازي پارك

فروشگاه ايمن ترافيك كالا

وسايل بدنسازي پارك

وسايل بدنسازي پارك 

ورزش را نبايد به باشگاه هاي ورزشي محدود نمود. استفاده از لوازم وزرشي پاركي در پارك ها نيز فرصت خوبي براي متناسب نگه داشتن اندام و همچنين سالم نگه داشتن بدن هستند. تشويق يك به يك شهروندان به استفاده از ست ورزش همگاني در برنامه هاي روزمره اهميتي دو چندان پيدا كرده است و اين روزها از آن به عنوان ورزش شهروندي ياد مي شود. رويكرد دولت نيز بر توسعه ورزش شهروندي و همگاني استوار شده و در سال هاي اخير تلاش ها براي تقويت ورزش در ميان مردم و سهل الوصول كردن آن شكلي جدي تر و كاربردي تر يافته است. در گزارشي كه مي خوانيد به سراغ اين بعد از ورزش شهروندي رفته ايم و اين موضوع را بررسي كرده ايم كه دستگاه هاي ورزشي نصب شده در پارك هاي هاي مختلف و ايجاد جاده هاي تندرستي تا چه حد به افراد مختلف جامعه شهرنشين به خصوص در كلانشهر ها در جهت ايجاد سلامتي و نشاط و آشتي آنها با ورزش كمك كرده است.

نصب اين دستگاه ها در پارك هاي سطح شهر اقدامي پسنديده از شهرداري است تا همه مردم فرصت ورزش كردن را پيدا كنند. البته اطلاعات مردم از نحوه استفاده از اين دستگاه ها كم است و خيلي ها وقتي به سراغ آن مي روند دچار سردرگمي و در نهايت آسيب مي شوند. بايد اطلاع رساني در ارتباط با نحوه كار آنها به شكل بهتري انجام شود.

نصب اين دستگاه ها در پارك ها كمك شاياني به بالا رفتن سطح سلامتي مي كند و: اگر كمي در نحوه كار با اين دستگاه ها مردم آگاه تر شوند و بدانند كدام وسيله مناسب سن و شرايط فيزيكي آنهاست اثرات مفيد تري را از اين وسايل شاهد خواهيم بود.

شرايط فيزيكي

روي برخي از اين دستگاه ها نحوه استفاده و اشكال آن درج شده اما خيلي ها متوجه مفهوم آن نمي شوند و به شكل ناصحيح از اين وسايل بهره مي برند. البته بعضي شهروندان با داشتن اطلاعات كافي در اين زمينه تجربه و اطلاعات خود را در اختيار ديگر شهروندان قرار مي دهند اما اگر مربياني از طرف شهرداري به پارك ها فرستاده شوند تا روش كار با آنها را به مردم آموزش دهند ديگر شاهد آسيب ديدگي در استفاده از اين وسايل نخواهيم بود.

حال كه اين وسايل در بوستان هاي سطح شهر تعبيه شده براي بهره گيري درست از آنها نيز برنامه ريزي كرد و كمك كنيم تا دستاوردهاي مثبت اين كار شكل وسيع تري به خود بگيرد. اما از بُعد پزشكي چقدر اين دستگاه ها مي توانند به افزايش سلامت جسمي شهروندان كمك كند و آيا اين وسايل نصب شده در پاركها مي توانند عواملي اثر گذار در تقويت قواي جسماني و جلوگيري از رخوت و سستي در مردم باشند؟ به طور كلي استفاده از اين وسايل در پارك هاي سراسر دنيا رايج شده است و عموم مردم نيز به سمت بهره گيري از آنها سوق پيدا كرده اند.

كلام پاياني

خريد لوازم ورشي پاركي و استفاده از آنها تنها به پارك ها محدود نمي شود و ايمن ترافيك كالا شرايطي ايجاد نموده است كه بتوانيد اين لوازم را تهيه نموده و در حياط منزل، فضاي سبز مجتمع مسكوني  و همچنين  باغ و ويلا نصب نماييد.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد