نكات مهم براي خريد سرسره كودك

فروشگاه ايمن ترافيك كالا

نكات مهم براي خريد سرسره كودك

ضرورت خريد سرسره كودك 

سرسره كودك از وسايلي است كه سبب سرگرم كردن كودكان مي‌‌شود. اگر اين مكان را نداريد كه كودك خود را به پارك ببريد يا ساعت زيادي را براي بازي كودك خود در پارك سپري كنيد، با تهيه‌‌ي مدل‌‌هاي كوچك‌‌تر آن، مي‌‌توانيد امكان بازي كردن با سرسره كودك را براي فرزندتان فراهم كنيد. مطالعات حاكي از آن است كه كودك به انواعي از مهارت‌‌ها نياز دارد. زماني كه فرزند شما از سرسره كودك استفاده مي‌‌كند مي‌‌تواند يك سري از مهارت‌‌هاي خود را ارتقا دهد بدين صورت كه بايد از محيط خود آگاهي داشته باشد و بتواند از پله‌‌ها بالا برود و همزمان تعادل خود را نيز حفظ كند، سپس همچنان تعادل خود را حفظ كرده و بنشيند و پس از آن از شيب سرسره كودك پايين بيايد. اين كار سبب تمرينات فيزيكي و بدني مي‌‌شود كه سبب تقويت ماهيچه‌‌ها نيز مي‌‌گردد. در ادامه به بيان نكاتي براي خريد اين وسيله مي‌‌پردازيم تا بتوانيد با خريد كاربردي، وسيله‌‌اي ايمن را براي فرزندتان خريداري نماييد.

نكاتي براي خريد سرسره كودك

براي خريد سرسره كودك اين نكته را در نظر داشته باشيد كه بايد انتخابي كارآمد داشته باشيد يعني در عين جذابيت، بتوانيد مدت زمان طولاني از آن استفاده كنيد. بدين صورت خريد سرسره كودك از نظر اقتصادي نيز مقرون به صرفه است. در ادامه با ما همراه باشيد.

مكاني كه مي‌‌خواهيد سرسره كودك را در آن قرار دهيد در نظر داشته باشيد تا بتوانيد بهترين سايز را براي خريد انتخاب كنيد. اگر جاي زيادي را اشغال كند كودكتان به خوبي نمي‌‌تواند از آن استفاده كند.

جنس مواد سازنده‌‌ي سرسره كودك را به خوبي بررسي كنيد. مهم است كه مواد سازنده‌‌ از كيفيت بسيار خوبي برخوردار باشد چرا كه پوست فرزندتان با آن تماس دارد.

جنس سرسره كودك محدود به فلز و پلاستيك است. بايد جنس و مدلي را در هنگام خريد در نظر داشته باشيد كه آسيبي به فرزندتان وارد نكند. مقاومت مدل‌‌هاي فلزي بيشتر است اما در صورتي كه مي‌‌خواهيد در حياط خانه از آن استفاده كنيد ممكن است طي گرما و سرماي محيط، پوسته پوسته شود. مدل‌‌هاي جديد پلاستيكي از موادي مانند پلي اتيلن ساخته شده است كه نسبت به تغييرات دمايي مقاوم است و نرمي آن سبب مي‌‌شود كه به راحتي بتوان آن را مورد استفاده قرار داد.

ايمني كودكتان را هنگام استفاده در نظر داشته باشيد. ارتفاع، تعداد پله‌‌ها، شيب سرسره و اتصال قطعات به يكديگر از مواردي است كه اگر دقت كافي را هنگام خريد نداشته باشيد ممكن است براي شما دردسر ساز شود.

پله‌‌هاي سرسره كودك را به نحوي انتخاب كنيد كه وقتي پاي كودكتان بر روي پله قرار مي‌‌گيرد سُر نخورد.

قابليت تحمل وزن بالايي داشته باشد. به تدريج كه كودكتان رشد مي‌‌كند و كماكان تمايل به استفاده از سرسره‌‌ي خود را دارد، بايد قابليت تحمل وزن آن را داشته باشد.

قابليت شست و شوي سرسره كودك از مواردي است كه بايد هنگام خريد به آن توجه داشته باشيد.

وزن آن به گونه‌‌اي باشد كه قابليت جابجايي را براي شما آسان كند. ممكن است كودكان بخواهد كه سرسره را برايش جابجا كنيد و يا آن را در حياط بگذاريد. بنابراين بهتر است كه وزن آن را قبل از خريد كنترل كنيد.

با توجه به تقويت مهارت‌‌هاي كودك در طي بازي، در اين مقاله به ضرورت خريد سرسره كودك براي افزايش مهارت‌‌هاي فردي پرداختيم. تنوع موجود در شكل و اندازه، ممكن است انتخاب را براي شما سخت كند كه در اين مطلب به بيان نكاتي پرداختيم تا بتوانيد با خيالي آسوده انتخاب خود را براي خريدي ايمن و كاربردي به كار ببريد.

ايمن ترافيك كالا به عنوان يكي از فروشگاه هاي عرضه كننده انواع تاب سرسره، محصولاتي با كيفيت عالي و قيمت مناسب به خريداران ارائه مي كند. به منظور انتخاب بهترين تاب سرسره، مي توانيد از مشاوره هاي كارشناسان فروش اين مركز بهرمند شويد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد