آرشیو تیر ماه 1399

فروشگاه ايمن ترافيك كالا

برترين برندهاي توليد كننده چراغ راهنمايي در جهان

كمپاني اسپانيايي ado از توليد انواع تجهيزات ترافيكي است. چراغ راهنمايي هاي توليد شده در اين برند بهترين كيفيت را داشته و از تكنولوژي جديد جهت ساختن آنها استفاده شده است.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

Promstahl يك برند هلندي است كه در توليد انواع تجهيزات ترافيكي فعاليت دارد. چراغ راهنمايي اين برند از مدل هاي بسيار مرغوب بوده و تنوع بسيار زيادي دارد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

ايمن ترافيك كالا توليد كننده تجهيزات ترافيكي در ايران است. اين برند نيز در زمينه توليد انواع چراغ راهنمايي فعاليت داشته و علاوه بر توليد محصلات را نصب و گارانتي مي نمايد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

Setga يكي ديگر از برندهاي فعال در زمينه توليد تجهيزات ترافيكي مدرن است. در توليدات اين برند از جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا اتفاده شده و محصولات آن شهر را زيباتر از قبل مينمايد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

CAME URBACO برندي آمريكايي است كه در زمينه توليد انواع تجهيزات ترافيكي فعاليت دارد. توليدات اين برند نيز مطابق با استانداردهاي روز دنيا مي باشد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

آشنايي با انواع بشكه هاي ترافيكي

انواع بشكه ايمني

بشكه ايمني تنها يك نوع خاص نيست،.بلكه مدل ها و سايزهاي مختلفي داشته ودر انواع مختلف و سايزهاي مختلف توليد مي‌شود. قبل از خريد بشكه ترافيكي بايد به نوع آن دقت نماييد تا در خريد خود دچار مشكل نشويد.

بشكه زرد ترافيكي

معمولاً در ايران از بشكه ايمني زرد رنگ استفاده مي شود.و روي آن نواري از شبرنگ وجود دارد. اين در حالي است كه بشكه ايمني در ايالات متحده، نارنجي رنگ بوده.و روي آن چراغ راهنمايي چشمك زن نصب مي شود. رنگ متغير زرد و يا قرمز اين بشكه ها آنچنان مهم نيست، مهم ايناست كه بشكه هاي ترافيكي در روز و همچنين شب، توجه افراد را به خود جلب كرده و توسط رانندگان مشاهده شوند.

مشخصات بشكه ايمني زرد

بشكه ايمني كه در ايران توليد و استفاده مي شود،.به طور معمول از پلي اتيلن ساخته شده و.در اندازه هاي مختلفي مانند ۸۵ و ۱۰۵ سانتي متري و يا ۷ كيلويي ارائه مي شود. برچسب هايي به نام شبرنگ ترافيكي را بر روي بشكه ايمني مي چسبانند.تا اين تجهيزات ترافيكي در شب بهتر ديده شوند.

نصب بشكه هاي ترافيكي

بشكه هاي ترافيكي با توجه به نوع طراحي متخصصان.در مورد مكان هاي نصب آن ها و اين كه چه ماموريتي را مي بايست انجام دهند.در جاده ها و مكان هاي ديگر نصب و استفاده مي شوند. براي نصب اين گونه از بشكه هاي ترافيكي كار.سختي در پيش نداريد. براي نصب شما مي توانيد بر اساس طراحي انجام شده.اين وسيله را در فاصله هاي مشخص از هم قرار در محل مورد نظر قرار دهيد.و آن را با آب و يا شن پر كنيد. پر كردن با آب و شن باعث مي شود.كه بشكه ايمني در جاي خود ثابت بماند.و در اثر برخورد هاي احتمالي واكنش بهتري از خود نشان دهد. براي جابجايي بشكه ايمني نيز ابتدا مي بايست آب و يا شن داخل آن را به آرامي.و دقت خالي نماييد و بعد از جابجايي مجددا آن را پر كرده.تا ويژگي هاي خود را براي ايمني بيشتر حفظ نمايد. براي نصب بشكه هاي ترافيكي در جاده با كارشناسان شركت ايمن ترافيك كالا تماس بگيريد.

خريد بشكه ترافيكي

بشكه هاي ايمني ارائه شده از سوي ايمن ترافيك كالا، ضربه گير هستند و نه تنها خود در برابر هر گونه ضربه مقاوم مي باشند، .بلكه كمترين آسيب را به ضربه زننده وارد مي كنند. علاوه بر اين، مي توانيد شبرنگ ترافيكي اين.بشكه ها را نيز از ايمن ترافيك كالا تهيه كنيد. براي اطلاع از قيمت بشكه ترافيكي مي توانيد به سايت ايمن ترافيك كالا مراجعه كنيد.

كلام آخر

ايمن ترافيك كالا توليد كننده انواع تجهيزات ترافيكي، انواع بشكه ترافيكي و نيوجرسي را توليد نموده و به صورت آنلاين به فروش مي رساند.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

كاربرد استوانه ايمني در معابر

استوانه ايمني

درباره استوانه ايمني، شايد شما هم ديده و يا شنيده باشيد كه بسياري از اتفاق هاي ناگواري كه براي رانندگان و سرنشينان رخ مي دهد به دليل انحراف رانندگان از مسير حركت و كاهش ديد آن هاست، اين در حالي است كه با استفاده از استوانه ترافيكي مي توان به مجهز كردن مسير عبور و مرور خودرو ها در شهر و خارج از شهر براي بالا بردن ديد رانندگان و يا جلوگيري از انحراف آن ها از مسير حركت شان كمك شاياني كرد. با وجود رنگ روشن استوانه ايمني، مسير هاي جدا شده توسط آن ها به خوبي و به راحتي قابل ديدن است. به طور كل در دسته تجهيزات ترافيكي مي توان به استوانه ايمني اشاره كرد و اينگونه در نظر داشت كه استفاده درست و به جا از تجهيزات ترافيكي مي تواند تاثير بسيار بالايي در بالا بردن سطح ايمني داشته باشد كه همين سبب مي شود آمار تصادفات ناشي از كاهش ديد رانندگان در حين رانندگي كاهش يابد. انعطاف پذيري بالا، مقاومت در برابر شرايط جوي متغير، تحمل تابش اشعه خورشيد و در نهايت مقاومت در برابر ضربه، از جمله مواردي است كه يك استوانه ترافيكي استاندارد بايد داشته باشد. استفاده از رنگ هاي روشن و همچنين به كارگيري نوارهاي شبرنگ بر روي بدنه استوانه از جمله مواردي است كه امكان رويت استوانه ايمني را در هنگام تاريكي ميسر مي كند.

كاربرد استوانه ايمني

از استوانه ترافيكي به عنوان جدا كننده هاي ترافيكي براي كاهش تصادفات استفاده مي شود، همانطور كه از اسم آن ها مشخص است از اين دسته تجهيزات ترافيك شهري جهت مشخص كردن محدوده هاي رانندگان مشخص مي شود تا از برخورد اتومبيل ها به ساختمان ها جداول خيابان ها و ... جلو گيري شود. استوانه ايمنييكي از تجهيزاتي است كه براي ايجاد محدوديت هاي موقت مورد استفاده قرار مي گيرد. مشخص كردن حريم راه، كنترل سرعت، جداسازي مسيرها و بسياري از موارد ديگر را مي توان با استفاده از استوانه ايمني اجرا كرد. به طور كلي استوانه ايمني، نيوجرسي پلاستيكي و... به عنوان جدا كننده ترافيكي در جهت جدا كردن مسير، براي هدايت رانندگان در مسير حركتشان در پيچ هاي خطرناك، تقاطع اتوبان ها و... مورد استفاده قرار مي گيرد. مي توان گفت از استوانه هاي ترافيكي براي بالا بردن ايمني جاده و خيابان ها و در نهايت كاهش تصادفات مي توان استفاده كرد. اين محصولات در رنگ هاي روشن براي افزايش ديد رانندگان مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين شرايط مي توان گفت كه بيشترين كاربرد استوانه ايمني در جدا كردن مسير ها براي جلو گيري از انحراف رانندگان از مسير حركتشان است. استوانه هاي ترافيكي مانند ديگر تجهيزات ترافيك شهري داراي انواع گوناگوني هستند كه از انواع آن ها مي توان به استوانه ايمني درجه2با شبرنگ لانه ، استوانه مسير نما ، استوانه ترافيكي شبرنگ دار و ... اشاره كرد.

كلام آخر

استفاده از استوانه ترافيكي براي كنترل ترافيكي در خيابان ها، جلوگيري از ورود خودرو ها به مسير مشخص و .... مرسوم است. خريد استوانه ترافيكي نياز به داشتن اطلاعات كافي درباره انواع استوانه ترافيكي دارد. شما بايد بتوانيد تشخيص دهيد كه كدام يك از انواع استوانه براي كاربري شما مناسب است. قيمت استوانه ترافيكي نيز بسته به متريال استفاده شده در آن، نوع شبرنگ و همچنين اندازه آن متفاوت خواهد بود. در صورت تمايل به كسب دريافت اطلاعات كامل مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تماس بگيريد. استوانه ترافيكي ارائه شده در اين سايت داراي گارانتي كيفيت و سلامت است. ايمن ترافيك كالا توليد كننده انواع استوانه ايمني سعي دارد محصولات خود را با بهترين كيفيت توليد كرده و با نازلترين قيمت ها به فروش برساند.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

برندهاي مطرح توليد كننده تاب و سرسره در جهان

lappset از بزرگترين توليد كنندگان تجهيزات بازي پاركه كه شامل تاب و سرسره فلزي و پلي اوتان مي شود، مي باشد. محصولات اين برند بسيار زيبا و خلاقانه است.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

Playworld از برندهاي بسيار در زمينه توليد تجهيزات بازي است. از مهمترين تجهيزات بازي توليد شده در اين برند تاب سرسره تركيبي از فلز و پلي اورتان مي باشد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

ايمن ترافيك كالا توليد كننده انواع تاب سرسره فلزي، تاب سرسره پلي اورتان، تاب ويلايي و ... مي باشد. اين برند توليدات بسيار متنوعي دارد. رعايت امنيت حين بازي و با كيفيت بودن مواد اوليه مهمترين ويژگيهاي توليدات اين برند است.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

Proludic از برندهاي نامي دنيا در توليد تجهيزات بازي پاركي است. اين شركت در توليد محصولات خود سن كودكان را ملاك قرار داده و سعي دارد متناسب با گروه سني متفاوت تجهيزات بازي را طراحي نمايد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

Berliner نيز از برندهاي توليد كننده تجهيزات بازي است. اين برند نيز باتوليد تاب سرسره پاركي تلاش دارد پارك ها به زيباترين محل بازي بچه ها تبديل كرده و حس كنجكاوي آنها را ارضا نمايد.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

معرفي دستكش ضد برش استاد كار

دستكش ضد برش استاد كار

دستكش استادكار پوششي مناسب در برابر اشيا و دستگاه هاي برنده بوده و انواع مختلفي دارد. بدنه ي برخي از انواع دستكش ضد برش استاد كار، به صورتتمام پنبه اي با درصد بالايي از نخ مي باشد كه اين موضوع باعث افزايش قيمت آن در مقايسه با ديگر انواع اين محصول مي شود. استفاده از پوشش هاي مختلفي چون پلي استر يا لاتكس طبيعي و ... نيز در قيمت اين دستكش ايمني تاثير مي گذارد. داشتن قابليت تهويه ي هوا كه مانع از عرق كردن دستان كاربر مي شود و همچنين استفاده از مواد اوليه ي با كيفيت بالا كه بر طول عمر اين محصول افزايش مي دهد و همچنين جلوگيري از بروز حساسيت تاثيرگذار است، از ديگر عوامل تعيين كننده در قيمت اين محصول مي باشد.

انواعي از دستكش كار استاد كار كه داراي انعطاف پذيري قابل قبولي بوده و داراي مقاومت بالايي در مقابل مواد شيميايي و اسيدها مي باشند براي استفاده در صنايع شيميايي مناسب هستند. اگر در مشاغلي كه با وسايل تيز و برنده و يا خطرات فيزيكي و مكانيكيسر و كار دارد، مشغول به كار هستيد، استفاده از دستكش ضد برش با روكش نيتريلي را پيشنهاد مي كنيم. زيرا مقاومت آن بسيار بالا بوده و با اين كه قيمت آن نسبت به انواع ديگر كمي بالا است؛ اما از ارزش خريد قابل قبولي نيز برخوردار مي باشد.

اگر در ساخت دستكش ضد برش تمامي استانداردها، چون استفاده از مواد اوليه با كيفيت، داشتن كفي زبر به منظور گرفتن راحت اشيا، تهويه هوا و ضخامت مناسب و ... رعايت شده باشد، قيمت دستكش ضد برش استاد كار بالا خواهد بود. اما توجه به قابليت هاي اين محصول و حفظ ايمني دست ها، ارزش پرداخت اين هزينه ي نسبتاً بالا را دارد. ايمن ترافيك كالا به عنوان عرضه كننده ي انواع تجهيزات ايمني، انواع دستكش ضد برش استاد كار را با قيمت مناسب به همراه ضمانت نامه به فروش مي رساند.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

معرفي كلاه ايمني jsp

كلاه ايمني jsp كه از آن به عنوان كلاه كار ساختماني هم ياد مي شود با توجه به مواد به كار رفته در ساخت آن و همچنين تجهيزاتي كهبه آن متصل مي شود، قيمت گذاري مي شود. اين محصول با استفاده از پلي اتيلن فشرده ساخته مي شود. به همين سبب هم مي تواند قسمت سر كارگران و مهندسان ساختماني را در صورت سقوط اشيا و يا موارد ديگر حفظ كند. قيمت كلام ايمني جي اس پي در مقايسه با كلاه هاي ايمني ديگر مناسب است و به همين دليل هم اكثر كارگران مي توانند به راحتي آن را خريداري كرده و استفاده كنند.

در كلاه كار ساختماني از بند تنظيم سر ريگلاژي و نوار نگه دارنده به منظور كاهش شدت ضربات وارده و حفظ تعادل كلاه بر روي سر استفاده شده است. اين كلاه ها داراي نوار عرق گير، بند چانه  و ضربه گير مقاوم مي باشند كه اين موضوع بر قيمت اين محصول تاثير مي گذارد. البته مورد ديگري كه باعث شده تا برخي از انواع كلاه ايمنيJSP نسبت به انواع ديگر آن گران تر باشند، دي الكتريك بودن آنها است. به اين معنا كه در برخي از مدل هاي اين كلاه، از مواد عايق استفاده شده است. به همين جهت نيز كارگراني كه با برق سر و كار دارند مي توانند از آنها حين كار استفاده كنند. اين ويژگي طبيعتاً قيمت اين كلاه را افزايش خواهد داد. اما اگر شغل شما به گونه اي است كه احتمال برق گرفتگي وجود دارد توصيه مي كنيم از اين تجهيزات استفاده كنيد. رنگ بندي كلاه ايمني JSPداراي تنوع بالايي است و مي توانيد آن را در رنگ هاي سبز، آبي، طوسي، قرمز و ... پيدا كنيد.

ايمن ترافيك كالا به عنوان عرضه كننده انواع تجهيزات ايمني، آماده ي دريافت سفارشات مشتريان عزيز در تيراژ بالا است. اگر مي خواهيد كلاه ايمني JSP خريداري كنيد مي توانيد با مراجعه به سايت اين فروشگاه اينترنتي با مناسب ترين قيمت ها و همراه با ضمانت نامه آن را تهيه نماييد.

 

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

راهنماي خريد دستكش كار

دستكش ايمني چيست؟ راهنماي خريد دستكش كار

ايمني در محيط كارگاه محيط كار كارگاهي از جمله مهم ترين و حادثه خيز ترين مناطق خطر محسوب مي شود. مواردي همچون آتش سوزي، زخم عميق با دستگاه هاي برش صنعتي، آسيب با ابزار آلات سنگين، برق گرفتگي، خراش دست ها، سوختگي، قطع عضو، و صدمه ديدن از مواد شيميايي از جمله اين خطرات مي باشد. اين خطرات همواره وجود خواهد داشت و تا زماني كه شيوه مديريت صحيح در كنترل آنها وجود نداشته باشد همواره قرباني مي گيرد. با پيشرفت صنعت و فناوري لزوم استفاده از تجهيزات ايمني از جمله موثر ترين روش هاي كاهش خسارات وارده بوده و مي تواند بسياري از حوادث دلخراش را به حداقل برساند. يكي از اين موارد را مي توان توليدات گسترده  دستكش ايمني  براي محيط كاري عنوان نمود. در اين مقاله به معرفي انواع دستكش هاي ايمني، كاربرد و مزاياي استفاده از آن اشاره خواهيم كرد.

اهميت وجود تجهيزات و لوازم ايمني

همانطور كه گفته شد وجود تجهيزات و لوازم ايمني، بسياري از خسارات و صدمات مالي و جاني را به حداقل رسانده و موجب رفاه بيشتر كارگران در محيط كار مي گردد. اين لوازم محدوده وسيعي از كلاه ايمني، دستكش ايمني، لباس كار، عينك ايمني و مواردي از اين دسته را شامل مي شوند. طبق آمار موجود، بيشترين ميزان آسيب هاي جسماني در مواقعي اتفاق افتاده كه كارگران از استفاده تجهيزات ايمني همچون دستكش خودداري نموده اند و يا از لوازم بي كيفيت و فاقد استاندارد هاي لازم استفاده كرده اند. با آشنايي و شناخت هرچه بيشتر و بهتر محصولات و پوشاك ايمني مي توان بسياري از خسارت هاي موجود را كم كرده و سطح رضايت مجموعه كاري را بالا برد. با خريد دستكش ايمني ضرر و زيان هاي موجود در محيط كار كم شده و سطح توليدات محصولات با كيفيت افزايش خواهد يافت.

خريد دستكش ايمني كار

كار با فلزات، محصولات شيميايي، جابجايي مواد اوليه خام كه زواياي تيز و برنده دارند مي تواند بسيار آسيب رسان باشد. دستكش ايمني كار حالت زنجير شكلي و بافت فلزي داشته و از دست ها در برابر خطر هاي گوناگون محافظت مي نمايد. از اين دستكش ها كه عموما با نام دستكش فلزي، زره دار و زنجيري شناخته مي شود در محيط هاي تراشكاري و قصابي متداول مي باشد.

علائم اختصاري براي شناخت انواع دستكش هاي ايمني

علائم اختصاري درج شده بر دستكش ايمني نوع كاربري و استفاده از آن را آسان تر مي سازد. مهم ترين اين علائم موارد زير مي باشند:

  • EN374: علامت اختصاري نشان دهنده تست شيميايي محصول
  • EN421: علائم اختصاري تست محصول در برابر عوامل ميكروبي
  • EN511: علائم اختصاري تست تحمل سرماي محصول
  • EN388: علائم اختصاري تست دوام محصول در برابر برش
  • E388: تست محصول در برابر تنش هاي فيزيكي و مكانيكي
  • En388: مقاومت محصول در برابر جريان برق
  • En407: مقاومت محصول در برابر آتش
  • En421: مقاومت محصول در برابر مواد راديو اكتيو

كلام آخر

دستكش كار تنوع بسيار بالايي دارد. هر شغل به واسطه خطراتي كه براي كارگر و كارفرما دارد نياز به نوع خاصي از دستكش ايمني دارد. در مشاغلي مانند جوشكاري خريد دستكش كار چرم مناسب بوده و براي يك كارگر ساختماني استفاده از دستكش كف مواد مناسب خواهد بود. در خريد دستكش ايمني ملاك هايي مانند مواد اوليه استفاده شده در ساخت دستكش، خطرات موجود در محيط كار اهميت زيادي دارد. در صورتي كه اطلاعات كاملي در خصوص قيمت دستكش كار و مدل مناسب براي شغل خود داريد مي توانيد آن را به صورت آنلاين از سايت ايمن ترافيك خريداري نموده و يا  اينكه با شماره داخل سايت تماس بگيريد و اطلاعات كاملي كسب نماييد. با يك انتخاب درست و اصولي بسياري از خطر ها و آسيب هاي جبران ناپذير قابل پيشگيري مي شوند و علاوه بر آن ميزان رضايت كاركنان، راندمان، سود دهي و رونق كسب و كار افزايش مييابد. اگر چه انتخاب و خريد بشكه ترافيكي به نياز و هدف اصلي شما بستگي دارد،.اما اگر درك درستي از محصول مورد نياز خود نداشته باشيد،.ممكن است با مشكلات متعددي مواجه شويد. پس با كارشناسان ايمن ترافيك كالا در تماس باشيد،.تا آنها شما را در جهت خريدي بهتر راهنمايي كنند.

 

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

استفاده از تابلوي راهنمايي استاندارد در معابر

تابلوي ترافيكي مهمترين عصو تجهيزات ترافيكي

شايد به جرات بتوان گفت كه اصلي ترين مجموعه در ميان تجهيزات ترافيكي، انواع تابلو ترافيكي باشد. در نگاه اول به قوانين راهنمايي و رانندگي و نحوه اجراي آن، به راحتي مي توان دريافت كه سيستم كنترل ترافيك مبتني بر نحوه استفاده از اين ابزار كارآمد است. توليد كننده علائم راهنمايي و رانندگي كاري گسترده و متنوع در پيش روي خود دارد. تابلو هاي ترافيكي تاثير زيادي روي كنترل رانندگان دارد و رعايت نكردن قوانين ذكر شده روي تابلو ها باعث تصادفات جدي و گاها حوادث جبران ناپذيري خواهد شد.

تابلو ترافيكي استاندارد چيست؟

استاندارد تابلوهاي ترافيكي چند ويژگي اصلي و اساسي را شامل مي شود كه در خريد تابلو ترافيكي بايد به تمامي اين موارد توجه كرد. در نگاه اول، نصب كردن تابلو علائم ترافيكي در محيط هاي باز و فضاي آزاد آن را تحت شرايط سخت جوي قرار مي دهد؛ به اين ترتيب مقاومت مطلوب در برابر تغييرات اقليمي اولين مشخصه اي است كه اين نمونه از تجهيزات ترافيكي بايد داشته باشند. تابلو هاي ترافيكي استاندارد، تابلو هايي هستند كه جنس مرغوبي داشته باشند و در شرايط آب و هوايي گوناگون كيفيت اوليه خود را حفظ كنند؛ همچنين مقاومت بالايي داشته باشند تا در اثر برخورد تصادفي خودرو ها با آنها، تابلو هاي ترافيكي نامفهوم نشوند و از ديد خارج نگردند.

از ديگر ويژگي هاي تابلو هاي ترافيكي استاندارد راحتي در نصب آنها است؛ زيرا بهترين انواع تابلو ها آنهايي هستند كه به راحتي نصب شوند. مكان نصب كردن بيشتر تابلو هاي ترافيكي در اتوبان ها و جاده ها هستند و در بعضي موارد زمان زيادي كه براي نصب آنها صرف مي‌شود كه همين موضوع ممكن است باعث اتفاقات ناگواري مانند تصادف كارگران يا انحراف رانندگان شود. همچنين تابلو هاي ترافيكي بايد داراي ويژگي هاي فني استانداردي نيز باشند كه اين ويژگي ها هم كارايي تابلو ها را بالا مي‌برند و هم از بروز حوادثي كه ناشي از خوانا نبودن تابلو ها است، جلوگيري مي‌كند. بعضي از ويژگي هاي فني كه بايد رعايت شود شامل موارد زير مي‌شود.

  • رنگ اين تابلو ها در برابر رطوبت و نور آفتاب از بين نرود و تصوير آن خوانا باشد.
  • با ابعاد درست و استاندارد ساخته شود.
  • آلودگي جاده ها و خيابان ها را به خود جذب نكند.
  • از زبان هاي بين المللي پيروي كند تا خواندن آن براي افراد با همه زبان ها قابل خواندن باشد.

نقص در تابلو هاي ترافيكي

همان طور كه توجه كردن به تابلو هاي ترافيكي الزامي است و با جدي نگرفتن آنها حوادث به وجود مي‌آيد؛ نقص در اين گونه از تابلو ها هم باعث به وجود آمدن مشكل مي‌شود. نقص هاي تابلو هاي ترافيكي در بسياري از موارد باعث بروز حوادث مي‌شود كه دليل بسياري از اين مشكل ها نامفهوم بودن تابلو هاي ترافيكي و يا مشكل در ديد رانندگان هنگام مشاهده تابلو ها بوده و يا در بعضي از موارد محل نصب تابلو ها به شكلي بوده كه باعث سردرگمي رانندگان شده بود.

كلام آخر

خريد تابلوي راهنمايي و رانندگي و نصب آن در محل مناسب يكي از مهمترين فعاليت هايي است كه جهت كاهش تصادفات انجام مي شود. تابلوي راهنمايي بيشتر از ورق هاي گالوانيزه ساخته مي شوند و رنگ الكترواستاتيك زده شده به آنها طول عمر بالايي دارد. قيمت تابلوي راهنمايي و رانندگي بسته به اندازه تابلو متفاوت است. ايمن ترافيك كالا توليد كننده انواع تابلوي راهنمايي فضايي ايجاد نموده است كه شما بتوانيد با كمترين هزينه بهترين انواع تابلوي راهنمايي را خريداري نماييد. در ضمن در صورت نياز به نصاب جهت نصب تابلو راهنمايي مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تماس بگيريد. ايمن ترافيك كالا توليد كننده انواع تجهيزات ترافيكي از قبيل تابلو راهنمايي است. در صورت نياز به نصب اين تجهيزات مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تماس بگيريد.

 

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

لوازم ورزشي پارك و نحوه استفاده از آن

انواع تجهيزات ورزشي پارك

امروزه لوازم ورزشي پارك بسيار متنوع شده اند و قيمت وسائل ورزشي پارك به حدي رسيده است كه هر فردي بتواند آن را خريداري نموده و در محل مورد نظر خود نصب نمايد. در صورتي كه تصميم به استفاده از آنها را داريد بايد نحوه كار با وسايل ورزشي پارك ها را بدانيد و اطلاع داشته باشيد كه هر كدام براي تقويت چه عضله اي طراحي شده اند. بهتر است بدانيد اين وسايل ورزشي طبق استانداردهاي جهاني توسط شركت هاي توليد كننده نظير ايمن ترافيك كالا توليد و عرضه مي‌شوند. بنابراين اگر قصد داريد تا براي ورزش از اين دستگاه ها استفاده كنيد بهتر است با نحوه استفاده هر كدام از اين وسايل آشنا شويد. در اين جا قصد داريم تعدادي از مهمترين لوازم ورزشي پارك را به شما معرفي نموده و نحوه كار با آن ها را آموزش دهيم.

ليفت نشسته (پرس سينه نشسته)

اين دستگاه را مي توان جزء ست بدنسازي پاركي دانست. نحوه كار با دستگاه ورزشي ليفت نشسته بدين صورت است كه فرد روي صندلي نشسته و با گرفتن دسته ها و فشار آن ها به جلو وزن خود را به سمت بالا مي كشد. از آنجايي كه بايد وزن خود را تحمل نماييد اين وسايل ورزشي پاركي را مي توان جزء سخت ترين ورزش ها دانست. بايد دقت كنيد با تعداد زياد شروع نكنيد زيرا ممكن است در قسمت بازوها احساس گرفتگي نماييد. با انجام اين حركت عضلات بازو و پشت شما تقويت و خوش فرم خواهد شد.

دستگاه تخته شكم

از دستگاه تخته شكم براي دراز نشست رفتن در پارك استفاده مي شود. دراز نشست نقش مهمي در تقويت عضلات شكمي دارد. اين دستگاه به شكلي طراحي شده است كه بتوانيد پاي خود را ميله محكم نماييد و به راحتي حركت دراز نشست را انجام دهيد. در صورتي كه قصد لاغري با وسايل ورزشي پارك را داريد استفاده از دستگاه دراز نشست را بايد بيشتر مد نظر قرار دهيد.

دستگاه ماساژور

اين دستگاه را مي توانيد در انتهاي كار مورد استفاده قرار دهيد. رول هاي برجسته اين دستگاه اين امكان را مي‌دهند كه بتوانيد عضلات ناحيه پشت خود را ماساژ داده و بدن خود را سرد نماييد.

پرس پا

اين وسيله ورزشي پاركي نيز براي بدنسازي و فرم دهي به بدن طراحي شده و در پارك ها نصب شده اند. شما روي صندلي مي نشينيد و با پاها خود را به عقب و جلو هول مي دهيد. با اين كار مي توانيد عضلات ران پا، لگن، مفصل زانو و مچ پا خود را تقويت نماييد. اگر از افرادي هستيد كه زانو درد داريد و وزنتان سنگين است بايد با احتياط بيشتري اين ورزش را انجام دهيد.

كلام آخر

ايمن ترافيك كالا توليد كننده انوع مبلمان شهري در توليد انواع ست ورزشي پاركي نيز فعاليت دارد. اين برند با گارانتي محصولات خود كيفيت آنها را تضمين مي نمايند. درضمن در صورت نياز به نصب اين تجهيزات مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تماس بگيريد.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

انتخاب پارچه مناسب براي لباس كار كارگري

نوع مشاغل و صنايع در طراحي لباس كارگري تاثير بسزايي دارد. در انتخاب لباس كار گري نحوه دوخت، نوع پارچه، وزن پارچه و رنگ آن مد نظر قرار مي گيرد. لباس كار كارگري مناسب، لباسي است كه حداقل نيازهاي افراد را پوشش دهد وايمني لازم را براورده كند. قيمت لباس كارگري نسبت به ديگر انواع مناسب تر است.

از لحاظ جنس پارچه، پارچه هاي كجراه پلي استرويسكوز جز پر مصرف ترين پارچه ها براي لباس كارگري هستند. از ويژگي هاي آنهامي توانبه وزن كم، ضخامت زياد، مقاوم در برابر كشش اشاره كرد. براي كارگراني كه بامواد شيميايي وبرق سرو كار دارند گزينه مناسبي است. پارچه ي لباس كجراه با سي درصد پنبه وهفتاد درصد پلي استروزن بالاتري نسبت به پارچه كجراه پلي استرويسكوز دارد.تبادل هوا به دليل وجود پنبه بهتر صورت مي گيرد وبه طبع انسان تعرق كمتري مي كند.

از پارچه ي ترگال ساده با وزن پايين مقرون به صرفه ترين پارچه براي دوخت لباس كارگري نام برده مي شود كه رنگبندي متنوع و قيمت مناسبي دارد. براي دوخت لباس كار كاررگي سلايق ومعيارهاي مختلفي درنظر گرفته مي شود تا كارگران فروشگاهها، رستورانها و پرسنل كارنجات، صنايع و ... از آن استفاده كنند.

شرايط آب وهوايي در انتخاب لباس كارگران تاثير بسزايي دارد به نحوي كه در مناطق جنوبي كشوركه كارگران در دماي بالا كارمي كنند لباس كار را از جنس پنبه تهيه مي شود. در صنايع فولاد استفاده از لباس نسوز رايجتر است. مشاغلي كه با روغن سر وكار دارند لباس غير قابل نفوذ كارايي بالايي دارد.لباس كارگري به صورت دو تيكه، سرهمي يا يك تيكه ودوبنده طراحي مي شود. لباس دوتيكه شامل كاپشن وشلوار يا پيراهن وشلوار مي شود.جيب ها متناسب با نياز كارگر حين انجام فعاليت طراحي مي شوند.

شستشوي لباس كارگري راحت واستفاده از آن به دليل دوام زياد مقرون به صرفه است. لباس كار ارزان و يا لباس كارگري با قيمت مناسب در بازار وجود دارد. به كارگران وكارفرمايان توصيه مي شود با دقت وبراساس شرايط محيط كار لباس كار كارگري را انتخاب كنند. ايمن ترافيك كالا آماده دريافت سفارش لباس كار كارگري در تيراژ بالا مي باشد. خريد لباس كار كارگري در يك طرح به محيط كاري نظم مي بخشد.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا