كاربرد استوانه ايمني در معابر

فروشگاه ايمن ترافيك كالا

كاربرد استوانه ايمني در معابر

استوانه ايمني

درباره استوانه ايمني، شايد شما هم ديده و يا شنيده باشيد كه بسياري از اتفاق هاي ناگواري كه براي رانندگان و سرنشينان رخ مي دهد به دليل انحراف رانندگان از مسير حركت و كاهش ديد آن هاست، اين در حالي است كه با استفاده از استوانه ترافيكي مي توان به مجهز كردن مسير عبور و مرور خودرو ها در شهر و خارج از شهر براي بالا بردن ديد رانندگان و يا جلوگيري از انحراف آن ها از مسير حركت شان كمك شاياني كرد. با وجود رنگ روشن استوانه ايمني، مسير هاي جدا شده توسط آن ها به خوبي و به راحتي قابل ديدن است. به طور كل در دسته تجهيزات ترافيكي مي توان به استوانه ايمني اشاره كرد و اينگونه در نظر داشت كه استفاده درست و به جا از تجهيزات ترافيكي مي تواند تاثير بسيار بالايي در بالا بردن سطح ايمني داشته باشد كه همين سبب مي شود آمار تصادفات ناشي از كاهش ديد رانندگان در حين رانندگي كاهش يابد. انعطاف پذيري بالا، مقاومت در برابر شرايط جوي متغير، تحمل تابش اشعه خورشيد و در نهايت مقاومت در برابر ضربه، از جمله مواردي است كه يك استوانه ترافيكي استاندارد بايد داشته باشد. استفاده از رنگ هاي روشن و همچنين به كارگيري نوارهاي شبرنگ بر روي بدنه استوانه از جمله مواردي است كه امكان رويت استوانه ايمني را در هنگام تاريكي ميسر مي كند.

كاربرد استوانه ايمني

از استوانه ترافيكي به عنوان جدا كننده هاي ترافيكي براي كاهش تصادفات استفاده مي شود، همانطور كه از اسم آن ها مشخص است از اين دسته تجهيزات ترافيك شهري جهت مشخص كردن محدوده هاي رانندگان مشخص مي شود تا از برخورد اتومبيل ها به ساختمان ها جداول خيابان ها و ... جلو گيري شود. استوانه ايمنييكي از تجهيزاتي است كه براي ايجاد محدوديت هاي موقت مورد استفاده قرار مي گيرد. مشخص كردن حريم راه، كنترل سرعت، جداسازي مسيرها و بسياري از موارد ديگر را مي توان با استفاده از استوانه ايمني اجرا كرد. به طور كلي استوانه ايمني، نيوجرسي پلاستيكي و... به عنوان جدا كننده ترافيكي در جهت جدا كردن مسير، براي هدايت رانندگان در مسير حركتشان در پيچ هاي خطرناك، تقاطع اتوبان ها و... مورد استفاده قرار مي گيرد. مي توان گفت از استوانه هاي ترافيكي براي بالا بردن ايمني جاده و خيابان ها و در نهايت كاهش تصادفات مي توان استفاده كرد. اين محصولات در رنگ هاي روشن براي افزايش ديد رانندگان مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين شرايط مي توان گفت كه بيشترين كاربرد استوانه ايمني در جدا كردن مسير ها براي جلو گيري از انحراف رانندگان از مسير حركتشان است. استوانه هاي ترافيكي مانند ديگر تجهيزات ترافيك شهري داراي انواع گوناگوني هستند كه از انواع آن ها مي توان به استوانه ايمني درجه2با شبرنگ لانه ، استوانه مسير نما ، استوانه ترافيكي شبرنگ دار و ... اشاره كرد.

كلام آخر

استفاده از استوانه ترافيكي براي كنترل ترافيكي در خيابان ها، جلوگيري از ورود خودرو ها به مسير مشخص و .... مرسوم است. خريد استوانه ترافيكي نياز به داشتن اطلاعات كافي درباره انواع استوانه ترافيكي دارد. شما بايد بتوانيد تشخيص دهيد كه كدام يك از انواع استوانه براي كاربري شما مناسب است. قيمت استوانه ترافيكي نيز بسته به متريال استفاده شده در آن، نوع شبرنگ و همچنين اندازه آن متفاوت خواهد بود. در صورت تمايل به كسب دريافت اطلاعات كامل مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تماس بگيريد. استوانه ترافيكي ارائه شده در اين سايت داراي گارانتي كيفيت و سلامت است. ايمن ترافيك كالا توليد كننده انواع استوانه ايمني سعي دارد محصولات خود را با بهترين كيفيت توليد كرده و با نازلترين قيمت ها به فروش برساند.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.