معرفي كلاه ايمني jsp

فروشگاه ايمن ترافيك كالا

معرفي كلاه ايمني jsp

كلاه ايمني jsp كه از آن به عنوان كلاه كار ساختماني هم ياد مي شود با توجه به مواد به كار رفته در ساخت آن و همچنين تجهيزاتي كهبه آن متصل مي شود، قيمت گذاري مي شود. اين محصول با استفاده از پلي اتيلن فشرده ساخته مي شود. به همين سبب هم مي تواند قسمت سر كارگران و مهندسان ساختماني را در صورت سقوط اشيا و يا موارد ديگر حفظ كند. قيمت كلام ايمني جي اس پي در مقايسه با كلاه هاي ايمني ديگر مناسب است و به همين دليل هم اكثر كارگران مي توانند به راحتي آن را خريداري كرده و استفاده كنند.

در كلاه كار ساختماني از بند تنظيم سر ريگلاژي و نوار نگه دارنده به منظور كاهش شدت ضربات وارده و حفظ تعادل كلاه بر روي سر استفاده شده است. اين كلاه ها داراي نوار عرق گير، بند چانه  و ضربه گير مقاوم مي باشند كه اين موضوع بر قيمت اين محصول تاثير مي گذارد. البته مورد ديگري كه باعث شده تا برخي از انواع كلاه ايمنيJSP نسبت به انواع ديگر آن گران تر باشند، دي الكتريك بودن آنها است. به اين معنا كه در برخي از مدل هاي اين كلاه، از مواد عايق استفاده شده است. به همين جهت نيز كارگراني كه با برق سر و كار دارند مي توانند از آنها حين كار استفاده كنند. اين ويژگي طبيعتاً قيمت اين كلاه را افزايش خواهد داد. اما اگر شغل شما به گونه اي است كه احتمال برق گرفتگي وجود دارد توصيه مي كنيم از اين تجهيزات استفاده كنيد. رنگ بندي كلاه ايمني JSPداراي تنوع بالايي است و مي توانيد آن را در رنگ هاي سبز، آبي، طوسي، قرمز و ... پيدا كنيد.

ايمن ترافيك كالا به عنوان عرضه كننده انواع تجهيزات ايمني، آماده ي دريافت سفارشات مشتريان عزيز در تيراژ بالا است. اگر مي خواهيد كلاه ايمني JSP خريداري كنيد مي توانيد با مراجعه به سايت اين فروشگاه اينترنتي با مناسب ترين قيمت ها و همراه با ضمانت نامه آن را تهيه نماييد.

 

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.