لوازم ورزشي پارك و نحوه استفاده از آن

فروشگاه ايمن ترافيك كالا

لوازم ورزشي پارك و نحوه استفاده از آن

انواع تجهيزات ورزشي پارك

امروزه لوازم ورزشي پارك بسيار متنوع شده اند و قيمت وسائل ورزشي پارك به حدي رسيده است كه هر فردي بتواند آن را خريداري نموده و در محل مورد نظر خود نصب نمايد. در صورتي كه تصميم به استفاده از آنها را داريد بايد نحوه كار با وسايل ورزشي پارك ها را بدانيد و اطلاع داشته باشيد كه هر كدام براي تقويت چه عضله اي طراحي شده اند. بهتر است بدانيد اين وسايل ورزشي طبق استانداردهاي جهاني توسط شركت هاي توليد كننده نظير ايمن ترافيك كالا توليد و عرضه مي‌شوند. بنابراين اگر قصد داريد تا براي ورزش از اين دستگاه ها استفاده كنيد بهتر است با نحوه استفاده هر كدام از اين وسايل آشنا شويد. در اين جا قصد داريم تعدادي از مهمترين لوازم ورزشي پارك را به شما معرفي نموده و نحوه كار با آن ها را آموزش دهيم.

ليفت نشسته (پرس سينه نشسته)

اين دستگاه را مي توان جزء ست بدنسازي پاركي دانست. نحوه كار با دستگاه ورزشي ليفت نشسته بدين صورت است كه فرد روي صندلي نشسته و با گرفتن دسته ها و فشار آن ها به جلو وزن خود را به سمت بالا مي كشد. از آنجايي كه بايد وزن خود را تحمل نماييد اين وسايل ورزشي پاركي را مي توان جزء سخت ترين ورزش ها دانست. بايد دقت كنيد با تعداد زياد شروع نكنيد زيرا ممكن است در قسمت بازوها احساس گرفتگي نماييد. با انجام اين حركت عضلات بازو و پشت شما تقويت و خوش فرم خواهد شد.

دستگاه تخته شكم

از دستگاه تخته شكم براي دراز نشست رفتن در پارك استفاده مي شود. دراز نشست نقش مهمي در تقويت عضلات شكمي دارد. اين دستگاه به شكلي طراحي شده است كه بتوانيد پاي خود را ميله محكم نماييد و به راحتي حركت دراز نشست را انجام دهيد. در صورتي كه قصد لاغري با وسايل ورزشي پارك را داريد استفاده از دستگاه دراز نشست را بايد بيشتر مد نظر قرار دهيد.

دستگاه ماساژور

اين دستگاه را مي توانيد در انتهاي كار مورد استفاده قرار دهيد. رول هاي برجسته اين دستگاه اين امكان را مي‌دهند كه بتوانيد عضلات ناحيه پشت خود را ماساژ داده و بدن خود را سرد نماييد.

پرس پا

اين وسيله ورزشي پاركي نيز براي بدنسازي و فرم دهي به بدن طراحي شده و در پارك ها نصب شده اند. شما روي صندلي مي نشينيد و با پاها خود را به عقب و جلو هول مي دهيد. با اين كار مي توانيد عضلات ران پا، لگن، مفصل زانو و مچ پا خود را تقويت نماييد. اگر از افرادي هستيد كه زانو درد داريد و وزنتان سنگين است بايد با احتياط بيشتري اين ورزش را انجام دهيد.

كلام آخر

ايمن ترافيك كالا توليد كننده انوع مبلمان شهري در توليد انواع ست ورزشي پاركي نيز فعاليت دارد. اين برند با گارانتي محصولات خود كيفيت آنها را تضمين مي نمايند. درضمن در صورت نياز به نصب اين تجهيزات مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تماس بگيريد.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.