معرفي دستكش ضد برش استاد كار

فروشگاه ايمن ترافيك كالا

معرفي دستكش ضد برش استاد كار

دستكش ضد برش استاد كار

دستكش استادكار پوششي مناسب در برابر اشيا و دستگاه هاي برنده بوده و انواع مختلفي دارد. بدنه ي برخي از انواع دستكش ضد برش استاد كار، به صورتتمام پنبه اي با درصد بالايي از نخ مي باشد كه اين موضوع باعث افزايش قيمت آن در مقايسه با ديگر انواع اين محصول مي شود. استفاده از پوشش هاي مختلفي چون پلي استر يا لاتكس طبيعي و ... نيز در قيمت اين دستكش ايمني تاثير مي گذارد. داشتن قابليت تهويه ي هوا كه مانع از عرق كردن دستان كاربر مي شود و همچنين استفاده از مواد اوليه ي با كيفيت بالا كه بر طول عمر اين محصول افزايش مي دهد و همچنين جلوگيري از بروز حساسيت تاثيرگذار است، از ديگر عوامل تعيين كننده در قيمت اين محصول مي باشد.

انواعي از دستكش كار استاد كار كه داراي انعطاف پذيري قابل قبولي بوده و داراي مقاومت بالايي در مقابل مواد شيميايي و اسيدها مي باشند براي استفاده در صنايع شيميايي مناسب هستند. اگر در مشاغلي كه با وسايل تيز و برنده و يا خطرات فيزيكي و مكانيكيسر و كار دارد، مشغول به كار هستيد، استفاده از دستكش ضد برش با روكش نيتريلي را پيشنهاد مي كنيم. زيرا مقاومت آن بسيار بالا بوده و با اين كه قيمت آن نسبت به انواع ديگر كمي بالا است؛ اما از ارزش خريد قابل قبولي نيز برخوردار مي باشد.

اگر در ساخت دستكش ضد برش تمامي استانداردها، چون استفاده از مواد اوليه با كيفيت، داشتن كفي زبر به منظور گرفتن راحت اشيا، تهويه هوا و ضخامت مناسب و ... رعايت شده باشد، قيمت دستكش ضد برش استاد كار بالا خواهد بود. اما توجه به قابليت هاي اين محصول و حفظ ايمني دست ها، ارزش پرداخت اين هزينه ي نسبتاً بالا را دارد. ايمن ترافيك كالا به عنوان عرضه كننده ي انواع تجهيزات ايمني، انواع دستكش ضد برش استاد كار را با قيمت مناسب به همراه ضمانت نامه به فروش مي رساند.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.