خريد تاب سرسره و وسايل بازي كودك

فروشگاه ايمن ترافيك كالا

خريد تاب سرسره و وسايل بازي كودك

خريد تاب سرسره پلاستيكي

تاب سرسره كودك ، از يك سرسره  و يك تاب تشكيل شده كه قابليت جدا سازي داشته و مي توان قسمت هاي مختلف آن را جداگانه مورد استفاده قرار داد. اين محصول براي استحكام اندام كودك مناسب بوده و باعث تقويت ادراك بينايي ، شنوايي و لامسه كودك مي شود. همچنين تاب بازي كودك باعث هماهنگي چشم و دستان كودك مي گردد.

تاب

سرسره سنجاب در برابر تابش نور خورشيد مقاوم بوده و تغيير رنگ و تغيير حالت نمي دهد . همچنين سرسره پلاستيكي در برابر سرما و برف و باران دچار شكنندگي نمي شود. به همين دليل در مناطق سر پوشيده و سرباز مورد استفاده قرار مي گيرد.سرسره اسباب بازي به دليل مواد استفاده شده در طراحي و توليد اين محصول ، به راحتي و با مواد شوينده تميز شده و قابل شستشو مي باشد.

تاب

تاب و سرسره اسباب بازي بدنه بسيار مستحكمي از جنس پلي اتيلن دارد. پلي اتيلن در برابر برخورد با اجسام سخت و فشار حاصل از جنب و جوش كودكان كاملا مقاوم است و خاصيت ضد شكنندگي دارد و به همين خاطر در زمينه توليد وسايل بازي و پاركي كودك بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد.

تاب

تاب بازي بچه از جنس پلي اتيلن نشكن ساخته شده و مقاومت بسيار بالايي دارد به همين دليل داراي طول عمر بالا مي باشد. همچنين استفاده از مواد با كيفيت در توليد اين محصول ، از شكستن و از بين رفتن تاب بچه جلوگيري مي كند.تاب بازييكي از لوازم كودك است كه به دليل وزن بسيار سبكي كه دارد قابليت حمل و جابجايي را براي افراد فراهم مي آورد.

تاب

تاب سرسره كودك پلاستيكي از جنس پلي اتيلن نشكن ساخته شده و مقاومت بسيار بالايي در حين نشستن كودكان دارد. همچنين استفاده از مواد با كيفيت در توليد اين محصول ، از سوراخ شدن و شكستن سرسره بازي در ساعات استفاده جلوگيري مي كند. تاب بازي كودك داراي امنيت زيادي در استفاده همزمان كودكان از تاب و سرسره است.

تاب

تاب سرسره كشتي داراي دو تاب حفاظ دار و يك سرسره در كنار تاب ها است. در يك طرف اين محصول پله هاي عمودي قرار گرفته و در كنار پله ها، تونل كوچكي تعبيه شده است كه كودكان مي توانند در آن بازي كنند. در طرف ديگر ، در كنار تاب ها ، قسمتي براي صخره نوردي كودكان طراحيشده است. تاب و سرسره موجود در اين محصول از جنس پلي اتيلن نشكن ساخته مي شود كه مقاومت بسيار زيادي در هنگام استفاده دارد.

تاب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.