خريد انواع سرعت گير و جدا كننده ترافيكي

خريد سرعتگير ترافيكي

ضربه گير پاركينگ يا محافظ ستون پاركينگ در دسته تجهيزات ترافيكي و در انواع آن تجهيزات ايمني پاركينگ است كه از مهمترين  لوازم ايمني پاركينگ به شمار مي آيد زيرا باعث جلوگيري از آسيب ديدن ستون و بدنه خودرو به هنگام پارك كردن مي شود.ضربه گير پاركينگ به جهت ايمن كردن ستون ها در پاركينگ، كودكان در مدارس و حمل و نقل برانكارد در بيمارستان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

سرعت گير لاستيكي 90*33 در مكان هاي مختلف مانند.چهار راه ها، تقاطع ها، گذرگاه عبور دانش آموزان و مسير هايي.كه حداكثر سرعت مجاز برابر با 50 كيلومتر در ساعت مي باشد به كار مي رود. از ديگر موارد نصب اين سرعت گير ميتوان نصب در پايانه هاي حمل و نقل و يا ورودي شهرها نام برد.اين محصول قابليت تحمل باري برابر با 50تن براي هر چرخ را دارا مي باشد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

سرعت گير پلاستيكي 90*33 در دسته سرعت گير ترافيكي قرار دارد.كه در خيابان هاي شهري و جاده اي به منظور كاهش سرعت نصب مي شود. سرعت گير 33در90 پلاستيكي به وسيله 6ست پيچ و رولپلاك نصب مي شود.و در هنگام تعمير و ترميم آسفالت مي توان آن را باز كرد.بنابراين باز و بست اين محصول اتلاف وقت و انرژي را در بر نخواهد داشت.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

سرعت گير پلاستيكي33*12يكي از كوچك ترين سرعت گير هاي ترافيكي است.كه در معابر شهري نصب مي شود. اين سرعت گير در ابعاد طولي و عرضي 12×33 طراحي شده است.و همچنين ارتفاعي برابر با 4 سانتي متر دارد و تا حدودي مانع از حركت پر سرعت خودروها مي شود. در نتيجه اين كاهنده سرعت مي تواند تأثير زيادي بر ايجاد امنيت و كاهش خطرات تصادف داشته باشد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

جداكننده ترافيكي از جمله تجهيزات ترافيكي هستند كه در فضاهاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند. اين محصول توليد داخل كشور بوده و جنس آن پلي اتيلن است.جدا كننده ترافيكي براي مواقعي كه محدوديت در زمان و مكان وجود دارد بسيار مناسب و ايده ال است. و براي تعيين حريم راه و جدا كردن مسير مورد استفاده قرار مي گيرد.جداكننده پلاستيكي از قطعات مدولار پلاستيكي تشكيل گرديده است و مي تواند به صورت موقتي و دائمي فيكس شود.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

سرعت گيرپلاستيكي 100*33 از نظر جنس به دو دسته تقسيم مي شوند: سرعت گير پلاستيكي، سرعت گير لاستيكي. در سرعت گير ترافيكي از نگين هاي پلاستيكي استفاده شده است كه اين امر موجب بازتاب نور از فاصله 200متري مي شود.سرعت گير پلاستيكي 100*33، مقطع محدب دارد.ارتفاع اين سرعت گير 5 سانتي متر است. حداقل عمر مفيد اين محصول يك سال است.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.