خريد انواع عينك ايمني و عينك كار

فروشگاه ايمن ترافيك كالا

خريد انواع عينك ايمني و عينك كار

خريد عينك ايمني

عينك جوشكاري شفاف از جمله عينك هاي ايمني است كه از چند جنبه توانسته خود را محصولي خاص و كاربردي معرفي كند. بهره گيري از مواد اوليه استاندارد و مناسب، طراحي ارگونوميك و پوشش كامل چشم ها و اطراف آن و در نهايت، بدنه اي كاملا شفاف كه به كاربر اشراف و ديد كاملي به محيط و ابزار مورد استفاده مي دهد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

عينك ايمني ضد گرد و غبار پاركسون با طراحي استاندارد و پوشش دهي كامل چشم مي تواند انتخاب بسيار مناسبي براي محيط هاي تجاري، كارگاه هاي توليد مبل و لوازم چوبي، تراشكاري، كارهاي عمراني و ساختماني و ... باشد. وزن عينك پاركسون حدود 43 گرم است كه براي افراد خستگي در پي نخواهد داشت.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

شيشه عينك ايمني شفاف پاركسون از پلاستيك شفاف با وضوح بالا است و قاب نيم فريم زيباي آن از پلاستيك فشرده توليد شده. قابل ذكر است كه بر طبق استاندارد عينك ايمني، داراي كناره هاي محافظ نيز است. توليد كننده عينك ايمني در خصوص ويژگي هاي عينك ايمني پاركسون مي گويد: استفاده از اين عينك ايمني راحت است و بخار نمي كني. سبك است و مزاحمتي براي كارگر ندارد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

از موارد قابل توجه در خصوص عينك جوشكاري استاندارد ، وزن آن است. عينك جوشكاري سفيد با وزني حدود 50 گرم از جمله عينك هاي سبك مي باشد. كاربرد اصلي عينك جوشكاري مورد بحث، محافظت از چشم ها در برابر نور جوشكاري است.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

امروزه استفاده از ليزر در بسياري از زمينه هاي صنعتي و پزشكي توسعه پيدا كرده است. اما همان طور كه مي دانيم اشعه هاي ساطع شده از دستگاه هاي ليزر، تأثير بدي بر روي بينايي خواهد داشت و باعث ايجاد مشكلات چشمي مي شوند. بنابراين به پزشكان و اپراتورهاي دستگاه هايليزر و بيماراني كه در معرض اشعه ها قرار دارند استفاده از عينك ضد ليزر توصيه مي شود.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

عينك محافظ چشم صنعتي و پزشكي ارائه شده در ايمن ترافيك كالا بسيار محكم و با دوام است و طراحي اين عينك كار با ليزر بر اساس آخرين استانداردها صورت گرفته مي باشد. تمامي متريال به كار رفته در توليد عينك محافظ ليزر صنعتي و پزشكي از نوع با كيفيت ترين مواد بوده و به راحتي روي چشم هاي شما قرار مي گيرد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.