اهميت استفاده از چراغ گردان

فروشگاه ايمن ترافيك كالا

اهميت استفاده از چراغ گردان

چراغ هاي پليسي

اگر در استخدام نيروي انتظامي و راهنمايي و زندگي هستيد و يكي از چراغ هاي وسايل نقليه خود را شكسته‌ايد،يا اگر قصد خريد چراغ گردان پليس براي ماشين شخصي خود را داريد كه هم زيبا و هم كارايي داشته باشد، توصيه مي‌كنم كه اين مطلب را از دست ندهيد و تمامي قسمت‌هاي آن را مطالعه كنيد. بايد بپذيريم كه چراغ پليس  وسيله‌اي مهم و اساسي براي نيروي پليس است كه هم نقش هشدار و هم نقش بازدارنده دارد. لامپ پليسي و چراغ‌هاي پليسي انواع مختلفي دارند كه هر كدام از آنها براي وظايف خاصي به كار گرفته مي‌شوند. بنابراين لازم است كه ابتدا در مورد انواع مختلف آن‌ها آشنايي داشته باشيد و بدانيد كه براي چه هدفي از آنها استفاده مي‌كنيد.

 البته اگر چراغ پليسي را براي ماشين شخصي خود مي‌خواهيد، با محدوديت بيشتري مواجه هستيد و استفاده از آن‌ها نياز به گرفتن مجوز از طرف نهادهاي نظامي و انتظامي است. پس با ما همراه باشيد تا اين محصول پليسي را به طور كامل به شما معرفي كنيم.

معرفي كلي چراغ پليسي

 چراغ پليسي يك نوع چراغ و لامپ مخصوص است و در سايت ايمن ترافيك كالا در دسته تجهيزات پليس جاي دارد كه بر روي تجهيزات خودرويي و وسايل نقليه پليس و نيروهاي انتظامي نصب مي‌شود. اين چراغ‌ها مي‌توانند نقش‌هاي مختلفي داشته باشند كه مهم‌ترين آن‌ها نقش هشدار دهنده و كنترل اوضاع است كه شايد رايج‌ترين آنها كه شما تجربه آن را داريد، چراغ نصب شده در خودروهاي نمايي و رانندگي و همچنين پليس ترافيك باشد.

هدف استفاده از اين چراغ‌ها به چند مورد زير خلاصه مي‌شود:

·         ايجاد نظم و از بين بردن تنش‌هاي احتمالي؛

·         وجوديك نيروي انتظامي و نظارتي براي كنترل اوضاع؛

·         اطلاع رساني در مورد رسيدن امداد از فاصله دورتر؛

·         ايجاد نوعي نيروي هشدار دهنده براي كنار زدن تجمع و تراكم احتمالي؛

·         اعلام خطر در برخي شرايط اضطراري و كنترل اوضاع؛

·         استفاده در برخي مسابقات مانند مسابقات آفرود براي كنترل بيشتر اوضاع.

احتمالاً اين سؤال در ذهن شما به وجود آمده كه اگر چراغ پليسي تنها براي پليس است، پس چه نيازي به خريد و فروش آن است؟ اگرچه از لفظ پليس و انتظامي براي اين چراغ‌ها استفاده مي‌شود، اما حوزه‌هاي كاربرد آنها بسيار وسيع‌تر از اين نقش بوده و حتي در برخي موارد از آنها براي وسايل نقليه شخصي هم استفاده مي‌شود.

 

 

درك اين موضوع چندان سخت نيست و به راحتي مي‌توانيد نمونه‌هاي مختلفي از اين چراغ‌ها در ماشين آتش نشاني، در ماشين انتظامات، در آمبولانس‌ها، در خودروهاي امداد و نجات، در امداد خودرو و حتي در برخي مسابقات ببينيد.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.