سفارش انواع بشكه ايمني و بشكه ترافيكي در فروشگاه ايمن ترافيك كالا

خريد بشكه ترافيكي 

بشكه ايمني85 سانتي را به عنوان جداكننده در خروجي بزرگراهها و خيابانها به جهت مشخص نمودن نماي مسير، استفاده مي كنند . بشكه ترافيكي در اندازه ها و سايز هاي مختلف  و بر حسب مقدار ماده تزريق شده به آن توليد مي گردد. ايمن ترافيك كالا، بشكه ترافيكي 85 سانتي را معرفي مي كند. اين محصول، جهت ايمن سازي راه بند هاي عمراني بسيار مناسب مي باشد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

بشكه ايمني7كيلويي در خروجي بزرگراهها و خيابانها جهت نماي مسير استفاده مي شود . اين محصول در اندازه ها و سايز هاي مختلف و بر حسب مقدار ماده تزريق شده به آن توليد مي گردد . بشكه ايمني ترافيكي7 كيلوييمناسب جهت ايمن سازي راه بند هاي عمراني مي باشد .

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

بشكه ترافيكي105سانتي متري يكي از تجهيزات ترافيكي به شمار مي آيد، امروزه تجهيزات ترافيكي كه شامل جداكننده ترافيكي و يا جداكننده ايمني است كه كمك شاياني به كنترل ترافيك، جلوگيري از تصادفات و آسيب هاي ناشي از آن كرده است. همان طور كه مي دانيديكي از تجهيزات ايمني ، بشكه ايمني 105 سانتي متري است. جنس بشكه ايمني 105 سانتي متري مواد پلي اتيلن فوق العاده با كيفيت و درجه يك مي باشد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

توليد كننده بشكه پلاستيكي ترافيكي با در نظر گرفتن اصلاحات محيط زيستي در توليد بشكه ترافيكي از پلي اتيلن مرغوب سنگين با گريد مناسب استفاد ه كرده است. رنگ زرد به كار رفته در طراحي بشكه هاي ايمني ترافيكي باعث جلب توجه رانندگان محترم از فاصله زياد مي شود. اين رنگ قوي در شب نيز انعكاس كننده قوي نور است و مناسب ترين جدا كننده خيابان براي محيط هاي كم نور مي باشد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

بشكه ترافيكي ايمني، نوعي از جداكننده ها است كه براي مسدود و محدود كردن مسيرها به طور موقتي مورد استفاده قرار مي گيرد. اين محصول با بهره گيري از متريال مناسب و در حجمي حساب شده، طراحي گشته و تمامي استانداردهاي ساخت در توليد آن رعايت شده است.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.