خريد دستكش ايمني مناسب هر شغل

فروشگاه ايمن ترافيك كالا

خريد دستكش ايمني مناسب هر شغل

دستكش ايمني

استفاده از دستكش ايمني در انجام كار بسيار اهميت دارد. بيش از60% حوادث ناشي در حين كار مربوط به استفاده نكردن از دستكش ايمني مي باشد. دستكش ايمني انواع بسيار متفاوتي دارد كه هر كدام در جهت فعاليتي خاص توليد و عرضه مي شود. دست ها و انگشتان از با اهميت ترين اعضاي كمكي بدن مي باشد كه درهنگام مواجهه با خطرات ناشي از برق گرفتگي ، تماس با مواد شيميايي ، پارگي و بريدگي ، خراش ، سوختگي ، سوراخ شدن ، تماس با مواد بيولوژيكي و همچنين در برابر دما هاي بسيار بالا، براي حفاظت و نگهداري از آنها بايد به فكر خريد دستكش ايمني مناسب بود.

امروزه انواع گوناگوني از دستكش ايمني براي حفظ و نگهداري در برابر طيف گسترده اي از خطرات در دسترس عام هستند. ماهيت خطر و آسيب هاي ناشي در حين انجام عمليات، در انتخاب دستكش ها موثر مي باشد. گستردگي و تنوع آسيب هاي شغلي دست، انتخاب صحيح دستكش ايمني را مشكل مي سازد. الزامي است كه كاركنان از دستكش ايمني مخصوص طراحي شده براي آسيب هايي كه در محيط كاريشان اتفاق مي افتد و وظايفي كه بر عهده دارند، استفاده نمايند، زيرا كه براي يك عمليات خاص طراحي شده اند، ممكن است در برابر ساير عمليات، حفاظت لازم را ايجاد ننمايند.

در حالت كلي مي توان تجهيزات محافظت از دست ها را به 2دسته تقسيم نمود :

  • دستكش ايمني حفاظتي
  • آستين هاي حفاظتي

الزامات عمومي

دستكش ايمني از نظر محدوده اي از دستان كه بايستي مورد حفاظت قرار گيرند، به ساق كوتاه (تا روي مچ)، ساق متوسط (تاروي ساعد) و ساق بلند (تا روي آرنج) تقسيم مي شوند. همچنين دستكش ايمني بسته به ميزان قابليت تحرك مورد نياز انگشتان به انواع پنچ انگشتي، دو انگشتي و تك انگشتي دسته بندي مي شوند. در برخي از انواع دستكش ايمني به ويژه دستكش هاي حفاظتي در برابر حرارت و برخي مواد شيميايي، از آسترهاي كتاني در جدار داخلي استفاده مي شود. در انتخاب دستكش ايمني جهت فعاليت هاي مختلف مي توان از علايم مشخصه ثبت شده بر روي آن جهت مصارف گوناگون استفاده كرد.

دستكش كار تنوع بسيار بالايي دارد. هر شغل به واسطه خطراتي كه براي كارگر و كارفرما دارد نياز به نوع خاصي از دستكش ايمني دارد. در مشاغلي مانند جوشكاري خريد دستكش كار چرم مناسب بوده و براي يك كارگر ساختماني استفاده از دستكش كف مواد مناسب خواهد بود. درخريد دستكش ايمني ملاك هايي مانند مواد اوليه استفاده شده در ساخت دستكش، خطرات موجود در محيط كار اهميت زيادي دارد. در صورتي كه اطلاعات كاملي در خصوص قيمت دستكش كار و مدل مناسب براي شغل خود داريد مي توانيد آن را به صورت آنلاين از سايت ايمن ترافيك كالا خريداري نموده و يا  اينكه با شماره داخل سايت تماس بگيريد و اطلاعات كاملي كسب نماييد.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.