يك لباس كار خوب چه ويژگي هايي بايد داشته باشد

تعريف لباس كار

لباس كار به لباسي گفته مي شود كه با توجه به سلايق، نوع موسسه،موقعيت هر شخص در سازمان ، نوع فعاليت شغلي و شرايط آب و هوايي مي توان انتخاب مي گردد. خريد يونيفرم و خريد لباس كار مناسب يك موضوع مهم به عنوان ايجاد نظم در پوشش سازمان هاست . لباسكار در واقع پوششي يكسان براي پرسنل سازمان ، ادارات و موسسه هاست.

ويژگي هاي لباس كار

- يكي از مهم ترين ويژگي لباس كار اين است كه كاركنان در بخش هاي مختلف بتوانند از آن استفاده كنند يعني اينكه بتوانند در شرايط مختلف كارايي داشته باشد و كاركنان با پوشيدن آن احساس راحتي داشته باشند و هم زمان هم بتوانند كارهايشان را بدون مشكل انجام دهند.

•              لباسكار مناسب بايد دوخت مناسب و پارچه با كيفيتي داشته باشد.

•              قابليت شستشوي آسان داشته باشد و ضد چروك باشد.

لباس كار به عنوان يك پوشش محافظتي در محيط كار مورد استفاده قرار ميگيرد و شكلهاي متفاوتي دارد كه در فرم هاي بلوز و شلوار ، كاپشن شلوار (دوتكه)، لباس يكسره (بيلرسو)، دوبنده ، با جنس هاي متفاوت از نوع پلي استر پنبه، ويسكوز، كتان، فيلامنت يا تركيبي از آنها مورد استفاده قرار ميگيرد.

در ضمن لباس كارهاي مخصوص براي شرايط ويژه وجود دارد از جمله آنها ميتوان به لباسكار عايق سرما و رطوبت، لباس كار نسوز، ضد حرارت، ضد آب، لباس كارهاي ضد مواد شيميايي و راديو اكتيو كه با پارچه ها ي مخصوص دوخته ميشوند اشاره كرد.

در كنار نوع پارچه ايي كه براي لباسكار مورد استفاده قرار ميگيرد و بايد مورد توجه باشد طرح و رنگ لباس هم مسئله قابل توجه ايي است كه بر اساس شغل قابل اهميت است و بايد بر اساس اين كه لباس كار در محيط باز و يا در معرض سرما و باد و طوفان مورد استفاده قرار.ميگيرد مورد بررسي قرار گيرد تا در نهايت راحتي و كيفيت مورد نظر را در بر داشته باشد.

گاهي اوقات در بعضي از مشاغل ما نياز داريم كه لباس كار را در مراحل مختلف تعويض كنيم و ديگر قابل استفاده نميباشد در اينگونه موارد ميتوان از لباس كارهاي يكبار مصرف استفاده كرد كه به صورت يكسره و با پوشش هاي كفش ،پايين تنه ، بالا تنه و سرو گردن مورد استفاده قرار ميگيرد. اين لباسكارها در كارگاههاي خواص و شرايط خواص مورد استفاده قرا رگرفته و در سايزهاي مختلف هم قابل توليد است.

خريد لباس كار نياز به تحقيق و بررسي دارد. شرايط محيط كار و خطراتي كه در آن وجود دارد تاثير بسياري در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابي شما بايد راحتي كارگر، كارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محيط را نيز دفع نمايد. پارچه هاي انتخاب شده براي لباس كار تنوع بسيار زياد دارد و از پارچه نخي تا ويسكوز و پنبه و جين و كتان در دوخت انواع لباس كار به كار مي رود. قيمت لباس كار از مدل دوخت لباس ايمني و نوع پارچه آن تاثير مي گيرد. امروزه خريد لباس كار به واسطه ي فروشگاه هاي اينترنتي ايمن ترافيك كالا كار بسيار راحت و كم دردسري است. شما با مشاهده ي انواع لباس كار و مطالعه ي مختصات و ويژگي هاي هر كدام از آن ها مي توانيد مدلي را كه فكر مي كنيد براي شغل شما مناسب تر است انتخاب و تنها با چند كليك خريداري و در سريع ترين زمان ممكن در درب منزل تحويل بگيريد.در صورت نياز به دريافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قيمت لباس كار مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تماس بگيريد.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.