چگونه دستكش ايمني مناسبي براي خود انتخاب كنيم

نحوه ي انتخاب دستكش ايمني مناسب

شما چگونه مي توانيد بهترين دستكش را انتخاب كنيد كه مناسب فعاليت كاري خاص شما باشد؟ انتخاب بهترين دستكش فراتر از انتخاب سايز مناسب است و شما بايد دستكشي را انتخاب كنيد كه ايمني بيشتري را برايتان به ارمغان آورد. همچنين قيمت دستكش ايمني و دوام آن نيز بايد برايتان مهم باشد. دستكش در صنايع مختلف بايد بر اساس مواد يا ابزاري كه قرار است با آن ها در تماس باشد و خطر هايي كه اين ابزار و مواد مي توانند به وجود آورند انتخاب شود. البته دستكش ايمني بايد مناسب عمليات مورد نظر شما باشد و سرعت عمل را پايين نياورد.

در واقع دستكش ايده آلي كه از شما در برابر مواد شيميايي و ابزارآلات مختلف و همچنين حرارت بالا محافظت كند، همچنين بسيار راحت و انعطاف پذير باشد، به طور قطع وجود ندارد. دستكش ها تنها مي توانند شدت آسيب را تا حد مناسبي كاهش دهند. اينگونه نيست كه شما گمان كنيد با داشتن دستكش محافظ مي توانيد با خيال راحت با ابزار، دستگاه ها و مواد شيميايي تماس برقرار كنيد و آسيبي نبينيد.

دستكش ايمني يكي از لوازم ايمني مفيد در هنگام انجام فعاليت هاي مختلف در صنايع است. شما ممكن است در صنايع شيميايي مشغول به فعاليت باشيد يا در صنايعي كه با برش قطعات سر و كار دارد. حتي ممكن است جوشكاري شغل شما باشد و در طول روز ساعت ها مشغول اين كار باشيد يكي از لوازمي كه بدون شك لازمه ي اينگونه مشاغل است و ايمني شما را بالا مي برد بدون شك دستكش ايمني متناسب با شغل شماست.

با وجود انتخاب هاي زيادي براي محافظت از دستان وجود دارد، انتخاب دستكش مناسب با يك فعاليت شغلي خاص مي تواند شما را سردرگم كند. مي توان با پوشيدن دستكش مناسب از اكثر مصدوميت ها و بيماري هاي پوستي دست جلوگيري به عمل آورد. متاسفانه بعضي مواقع نيروي كار از اين دستكش ها استفاده نمي كنند.

آن ها گمان مي كنند كه با پوشيدن دستكش ايمني، سرعت آن ها  و مهارتشان در كار كاهش مي يابد. همين مساله باعث مي شود تا در طول انجام كار با آسيب هاي سطحي و جدي موجه شوند كه گاها بسيار خطرناك هستند. به دلايلي كه گفته شد، بسيار اهميت دارد كه دستكش بتواند به هر دو نياز پاسخ دهد. به عبارتي ديگر دستكش ها هم بايد امنيت نيروي كار را بالا ببرد و هم خللي در چابكي و سرعت عمل و مهارت فرد به وجود نياورد.

دستكش كار تنوع بسيار بالايي دارد. هر شغل به واسطه خطراتي كه براي كارگر و كارفرما دارد نياز به نوع خاصي از دستكش ايمني دارد. در مشاغلي مانند جوشكاري خريد دستكش كار چرم مناسب بوده و براي يك كارگر ساختماني استفاده از دستكش كف مواد مناسب خواهد بود. درخريد دستكش ايمني ملاك هايي مانند مواد اوليه استفاده شده در ساخت دستكش، خطرات موجود در محيط كار اهميت زيادي دارد. در صورتي كه اطلاعات كاملي در خصوص قيمت دستكش كار و مدل مناسب براي شغل خود داريد مي توانيد آن را به صورت آنلاين از سايت ايمن ترافيك كالا خريداري نموده و يا  اينكه با شماره داخل سايت تماس بگيريد و اطلاعات كاملي كسب نماييد.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.