آشنايي با دو مدل عينك ايمني و مزاياي آن ها

آشنايي با چند مدل عينك ايمني

رعايت نكات ايمني و محافظت از سلامتي خود، در تمام لحظات زندگي ضروري است و بهتر است به آن توجه زيادي شود. حال اگر در يك محيط كاري و شرايط سخت كار مي‌كنيم، اين محافظت از سلامتي و دقت بايد افزايش يابد تا بدون هيچ گونه خطر و آسيبي به خود، كار را به اتمام برسانيم. خوشبختانه لوازم ايمني، به خصوص عينك ايمني كار بسيار متنوع همراه با امكانات خيلي زياد وارد بازار شده كه به راحتي مي‌توان با كمك آنها از اعضاي بدن در برابر مواد شيميايي، مصالح و ساير خطرات احتمالي جلوگيري كرد. يكي از مزيت هاي لوازم ايمني كار و همچنين عينك كار جديد كه توليد مي‌شوند، زيبايي ظاهري علاوه بر كارايي آنهاست. اگر به دنبال خريد عينك ايمني با قيمت مناسب و شيك و با دوام هستيدپس با ما همراه باشيد.

عينك ايمني گاگل

از ديگر عينك هاي ايمني كار كه مي‌خواهيم به شما معرفي كنيم؛ عينك ايمني گاگل است. اين عينك به دليل مقاومت بالا و ديگر مزيت هايي كه دارد يكي از پرطرفدارترين عينك هاي ايمني محسوب مي‌شود. اولين چيزي كه در اين عينك به چشم مي‌خورد اين است كه علاوه بر كارايي بالا، داراي شكل ظاهري بسيار زيباست كه اين نكته مي‌تواند باعث اين شود كه كارگران با علاقه بيشتري از عينك هاي ايمني كار استفاده كنند .

چرا از عينك ايمني گاگل استفاده كنيم؟

همان طور كه در توضيحات عينك هاي بالا گفته شد؛ بيشتر عينك هاي ايمني از ماده پليمري پلي كربنات ساخته شده اند كه مي‌تواند از علاوه بر ذرات گرد و غبار، از اشعه هاي مضر ماوراءبنفش از به چشم جلوگيري كند. عينك ايمني گاگل ضد خش و شفاف، از فريم ژلاتيني نرم خيلي راحت تشكيل شده كه تسمه كشي خيلي راحت و قابل تنظيمي مي‌توان بر روي آن انجام داد.

مزاياي استفاده از عينك ايمني آزمايشگاهي

كار كردن در آزمايشگاه كمي حساس و خطرناك تر از ساير كارهاست، چون به طور مستقيم افراد با مواد شيميايي سروكار دارند. عينك ايمني آزمايشگاه به طور كامل چشم و فضاي اطراف آن را مي‌پوشاند، به طوريكه هيچ گونه خطري در حين كار، پرسنل را تهديد نمي‌كند. شايد برايتان سوال شود كه چه طور ممكن است يك عينك با ظاهري شيك از چشم ها در مقابل اين مواد محافظت كند؟

لازم به ذكر است؛ لنز عينك ايمني آزمايشگاهي با مقاومت بسيار بالا ساخته شده تا بتواند به راحتي مانع ورود مواد شيميايي و ساير مواد به چشم ها شود.

نظارت كارفرما جهت رعايت نكات ايمني در پروژه

كارفرما علاوه بر رسيدگي به پروژه و نظارت بر نحوه كارگران يا كارمندان، بايد حواسشان به رعايت نكات ايمني و استفاده از لوازم ايمني و تجهيزات فردي باشد. گاهي حتي فقط بخاطر بررسي نكات ايمني كه كارگران بايد در حين كار رعايت كنند، به محل اجراي پروژه برويد. چه اشكالي دارد؟! اين يعني اگر كارگري به دليل فراموشي از لوازم ايمني كار استفاده نكرد، كارفرما جلوي يك صدمه جدي به جان و مال او را گرفته و مانع مشكلات جبران ناپذير احتمالي مي‌شود.

افراد در چه كارهايي در معرض خطر هستند؟

خطرهاي احتمالي براي كارهاي مختلف

تقريبا مي‌توان گفت بيشتر شغل ها خطر مخصوص به خود را دارپرند اما برخي از آنها، اگر نكات ايمني رعايت نشود، ممكن است آسيب هاي جدي به كارگران وارد كند و كارهايي كه خطرات آن بسيار بارز است عبارتند از: جوشكاري، معدن، مكانيكي، لوله كشي، انجام كارهاي الكتريكي، نجاري، آزمايشگاه و بعضي از ورزش ها.

 

ايمن ترافيك كالا توليد كننده انواع تجهيزات ايمني اين آمادگي را دارد كه در صورت تماس شما با شماره هاي داخل سايت مشاوره كاملي درباره قيمت عينك كار، نحوه انتخاب بهترين عينك ايمني دريافت نماييد. عينك كار نيز مانند ديگر تجهيزات ايمني شخصي تنوع بسيار زيادي دارد. بديهي است كه هر يك از آنها براي محيط كار خاص و براي شرايط كاري خاص طراحي شده اند. نحوه انتخاب و خريد عينك كار كار پيچيده اي به نظر نمي رسد اما تنوع بالاي محصولات انتخاب را سخت خواهد كرد.  ايمن ترافيك كالا به  عنوان توليد كننده عينك ايمني خريد آنلاين محصولات را براي مشتريان خود فراهم آورده است.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.