كفش ايمني اسپرت و شيك از كجا بخريم

فروشگاه ايمن ترافيك كالا

كفش ايمني اسپرت و شيك از كجا بخريم

كفش ايمني اسپرت و شيك

كفش‌هاي ايمني در طرح‌ها و تيپ‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند. برخي خيلي ساده و بي آلايش طراحي شده‌اند و چندان چشمگير نيستند و فقط وظيفه حفاظت از پاي كاربر را به عهده دارند و برخي ديگر علاوه بر كاربرد اصلي و اوليه، خيلي شيك و اسپرت و جوان پسند طراحي شده‌اند و خريد كفش ايمني براي افرادي كه ظاهر شغليشان هم برايشان اهميت دارد سخت نيست.

البته كه همگي اصول پايه‌اي و استاندارد يك كفش كار خوب را رعايت كرده اند ولي نكته اينجاست كه سبك طراحي و انتخاب رنگ بعضي از كفش‌هاي ايمني خيلي متفاوت و مانند كارهاي شيك مجلسي مي‌باشد...

فرض كنيد شما مهندس ناظر يك پروژه ساختماني در حال احداث هستيد و امروز عصر، به يك ميهماني شاد دوستانه دعوتيد. ضمناً امروز ساعات كاري شما طولانيست و فرصت رفتن به منزل و تعويض لباس را نداريد و بايد بعد از پايان ساعات كاري، مستقيماً به ميهماني برويد. صبح هنگام و قبل از ترك منزل، چه كفشي را براي مناسبت امروز انتخاب مي‌كنيد؟ قطعاً بايد كفشي را انتخاب كنيد كه در محيط كاري مخاطره‌آميز شما ايمن و در ميهماني پيش رو حافظ آبروي شما در جمع دوستان باشد. اين تعريف يك كفش ايمني مهندسي است و خوشبختانه ما در فروشگاه ايمن ترافيك كالا كفش ايمني اسپرت و شيك كم نداريم.

به طور معمول كفش‌هاي ايمني مهندسي نيم بوت هستند و تا بالاي مچ پا. همچنين با رويه چرمي، نبوك و گاهاً ميكروفيبر تهيه مي‌شوند و البته همگي بنددار. هر سه مدل جلوه‌اي عالي و طرفداران خاص خود را دارند.

كفش كار هاي موجود در سايت ايمن ترافيك كالا شيك و با دوام بوده و از چرم ايراني ساخته شده و با كيفيت و با دوام مي باشند و از توليدات خارجي چيزي كم ندارد. اگر ظاهر كفش كار براي شما با اهميت است و به دنبال كفش كارهايي هستيد كه هم به ظاهر شما زيبايي ببخشند و هم بتوانيد در محيط كار از اين كفش ها استفاده كنيد مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تماس گرفته و اطلاعات كاملي در زمنيه قيمت كفش كار، ويژگي شاخص هر مدل و مناسب بودن آن براي مشاغل مختلف كسب نماييد.

فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.