وسايل بازي كودك چه ويژگي هايي بايد داشته باشد

خريد تجهيزات بازي مهد كودك و اتاق خواب كودك

تاب سرسره كودك را مي توان در هر موقعيت و شرايطي نصب نمود. در خريد تاب سرسره كودك ابتدا بايد به موقعيت و ابعاد محل مورد نظرتان دقت كنيد. در صورت بزرگ بودن فضا مي توانيد از خريد تاب سرسره پلاستيكي را را مورد نظر قرار دهيد. اما اگر براي اتاق خواب كودكتان نياز به تاب و سرسره داريد بهتر است از انواع تاشو آن استفاده كنيد تا فضاي زيادي اشغال نكند.

تجهيزات مهد كودك و خانه بازي به وسايلي تبديل شده‌اند كه شايد اهميتشان از وسايل موجود در خانه‌ها هم بيشتر باشد. امروزه‌ كودكان بيشترين وقت خود را در طول روز در چنين فضاهايي مي‌گذرانند. شايد بتوان گفت مهد كودك‌ها و خانه‌هاي بازي، خانه دوم كودكان محسوب مي‌شوند. با توجه به اين موضوع، نكته‌اي كه از همه مهم‌تر است و رعايت آن براي مسئولان اين مكان‌ها ضروري است، توجه به ايمني و كيفيت تجهيزات مهد كودك و خانه‌هاي بازي تحت نظارت آن‌هاست.

تجهيزات مهد كودك شما بايد اين ۴ ويژگي‌ را داشته باشد:

لوازم مهد كودك به‌راحتي قابل شستشو يا تميزكردن باشد؛

ارتفاع تجهيزات مهد كودك مناسب با سن كودكان باشد؛

جنس تجهيزات خانه بازي كودكان طوري باشد كه بر اثر تغييرات آب و هوايي خراب نشود؛

تا حد امكان گيره‌ها و قلاب‌ها در قسمت‌هايي قرار داشته باشند كه كودكان به آن‌ها دسترسي نداشته باشند.

اهميت قابل شستشو بودن تجهيزات مهد كودك براي چيست؟ 

يكي از ويژگي‌هايي كه از خوب ‌بودن جنس و كيفيت تجهيزات خانه بازي و لوازم مهد كودك حكايت مي‌كند، قابل شستشو بودن آن‌هاست. در طول روز كودكان بسياري از تجهيزات خانه بازي كودك استفاده مي‌كنند. ممكن است بسياري از آن‌ها ناقل بيماري‌هايي مثل سرماخوردگي كودكان باشند. حتي ساده‌تر از آن، بارها زمين بخورند و بلند شوند و بدون اينكه دست خود را بشورند، هر وسيله‌اي را لمس كنند. اين وسايل در معرض آلوده‌شدن به بيشترين ميكروب‌ها قرار دارند و كودكان نيز بيشترين تماس را با آن‌ها دارند؛‌ پس به‌راحتي ميكروب‌ها را به كودكان منتقل مي‌كنند.

اگر جنس آن‌ها قابل شستشو باشد يا حتي به‌راحتي تميز شود، باعث مي‌شود مسئولان راحت‌تر و به دفعات بيشتر براي تميزكردن آن‌ها ادغام كنند؛ درنتيجه آلودگي‌هاي كمتري روي آن‌ها انباشته مي‌شود. اگر به تاب و سرسره‌هايي مثل تاب و سرسره سنجاب، تاب و سرسره خوك و … دقت كنيد، متوجه مي‌شويد بيشترين جنسي كه در طراحي بدنه آن‌ها استفاده شده، پلاستيك فشرده است (اصطلاحا به اين‌ها لوازم بازي پلي اتيلن هم مي‌گويند!). ضمن اينكه اين وسايل از رنگ‌هاي مختلف و شاد تهيه شده‌اند. بهتر است تجهيزات خانه بازي كودك رنگ‌هاي روشن داشته باشند تا هم كودكان را بيشتر به سمت خود جذب كنند، هم كثيفي خود را بيشتر نشان دهند تا مسئولان اين مراكز زودتر متوجه آلودگي اين وسايل بشوند.

خريد تاب سرسره كودك

قيمت تاب سرسره پلاستيكي بر اساس ابعاد تاب و سرسره، نوع پلاستيك به كار رفته در ساخت آن و نحوه نصب آن متغير است.

 ايمن ترافيك كالا به عنوان يكي از فروشگاه هاي عرضه كننده انواع تاب سرسره، محصولاتي با كيفيت عالي و قيمت مناسب به خريداران ارائه مي كند. به منظور انتخاب بهترين تاب سرسره، مي توانيد از مشاوره هاي كارشناسان فروش اين مركز بهرمند شويد.در صورت نياز به دريافت مشاوره درباره خريد تاب سرسره پلاستيكي و نحوه نصب آن مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تماس بگيريد.

 فروشگاه اينترنتي ايمن ترافيك كالا

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد